Aviseringar
Rensa alla

God of War 3


Ämnesstartare

Första God of War till Playstation 3. Halvguden Kratos härjar vidare.

Ny trailer ute nu:
http://www.level7.nu/spel/spel.php?id=3325&show=news&aid=182162


   
Citera

Värt att göra en tråd för att en ny trailer kommit ut!

Nä, men det kommer bli köp näre kommer. De två förgångarna har varit mycket roande


   
SvaraCitera

Har ettan och tvåan till PS2 och fyfan vad mäktigt bra det är! Seriöst, storyn är så bra att när jag klarade det så började jag om igen direkt efteråt. Det är det bästa spelet jag nånsin spelat (nej, multiplayerspel är inte alltid bäst imo).

Synd bara att jag inte kan skaffa 3an eftersom jag ganska nyligen köpte ett 360. God Of War III och Killzone 2 är nästan självklara anledningar till att köpa ett PS3 men nja, för dyrt. Dessutom gick ju Tekken 6 till 360 med så det blir nog tyvärr ingen God Of War III i framtiden för mig [cry]


   
SvaraCitera

kanske blir en ps3 i framtiden


   
SvaraCitera

http://www.gametrailers.com/player/45513.html?type=flv

Nyare trailer, visar mycket mer utav den trailern i första inlägget.

Det bästa med det hela, det är sådär gameplayet ser ut[bigsmile]


   
SvaraCitera

Underbart spel 🙂 Skulle aldrig köpt Xbox om jag visste att God of War endast kom till PS3 [sad]


   
SvaraCitera

Roth:

Underbart spel 🙂 Skulle aldrig köpt Xbox om jag visste att God of War endast kom till PS3

Med tanke på att det är Sony som gör det (gjorde också 1:an och 2:an) så vore det ju inte så svårt att lista ut [wink]


   
SvaraCitera

vilketnamn:

Med tanke på att det är Sony som gör det (gjorde också 1:an och 2:an) så vore det ju inte så svårt att lista ut

Ändå Sony har släppt spel till microsoft också ^^
fast xbox var väl bra för det var bara där expansionen till GTA IV kom ut 😛 🙂


   
SvaraCitera

Roth:

Ändå Sony har släppt spel till microsoft också ^^
fast xbox var väl bra för det var bara där expansionen till GTA IV kom ut 😛 🙂

God Of War 1 och 2 räknas som PS2's kronjuveler bland spel och hack-'n-slash i övrigt (i stort sett alla hack-'n-slash spel som gjorts efteråt har efterapat dem på flera fronter, ta bara Viking: Battle For Asgard och Heavenly Sword)...så att Sony skulle låta det gå till 360 vore ännu mer idiotiskt än de tidigare spelen de släppt till 360 (Tekken 6, Devil May Cry m.fl.). Speciellt nu när God Of War 3 tillsammans med Killzone 2 och Gran Turismo 5 (eller vilken det nu är) ska vara bland de spel 2009 som ska lyfta upp PS3 från träsket. Detta är ingen liten spelserie som Sony kan släppa iväg till 360 hur som helst [no-no]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera