Aviseringar
Rensa alla

Goda anledningar till att inte skaffa en unge (för kvinnor)


Ämnesstartare

1. Du förlorar så gott som all fritid.
2. Din sömn kommer ofta att bli störd vilket kommer göra att du kommer bli sur, grinig och zombie.
3. Din kropp blir förstörd, spräckt fitta, hängtuttar och överflödskilon som inte försvinner.
4. Du förväntas ta det mesta ansvaret för barnet, och gör du inte det blir du utfrusen och fördömd av samhället. Pappan kommer lätt undan om han tröttnar.
5. Du tvingas in i den överjävliga mammarollen och allt vad det innebär med städning, blöjbyten, laga mat m.m.
6. Relationen till din partner kommer med stor sannolikhet försämras, med tanke på att det är oerhört svårt att leva ett jämlikt och rättvist liv med ett barn.
7. Gifta kvinnor (eller kvinnor i fast förhållande) är enligt statistiska undersökningar mer olyckliga än singelkvinnor.
8. Du gör kommande generationer av djur och människor en tjänst genom att inte föra dina gener vidare, då naturresurserna inte räcker särskilt långt.

Kommer ni på fler anledningar? Kvinnor som skaffar barn missar livet och gör sig själva till en permanent servicetant.


   
Citera

Det gör ont. Enligt uppgifter ska det vara som att skita ut en soptunna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Det gör ont. Enligt uppgifter ska det vara som att skita ut en soptunna.

Ja sannerligen, dock finns det ju bedövning att tillgå nuförtiden... Men helt klart en anledning!


   
SvaraCitera

Matilda1988:

Ja sannerligen, dock finns det ju bedövning att tillgå nuförtiden... Men helt klart en anledning!

Sant, men det bedövar väl inte totalt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker spräckt fitta och skita på sig offentligt är anledningar nog till att inte klämma ut ungar.


   
SvaraCitera

Nr. 543c - Killen [[Mannen] ,pojkvännen, alt. 10 mins knullet lämnar dig.


   
SvaraCitera

Kvinnor är snusk för samhället [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag känner bara att vi måste bli färre människor på jorden, och människor ska inte behöva dödas om de har fötts... Däremot så känns det som att det MÅSTE födas mindre barn än vad det gör...

:/

Känslokallt men realistiskt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Kvinnor som skaffar barn missar livet

Skitsnack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Kommer ni på fler anledningar? Kvinnor som skaffar barn missar livet och gör sig själva till en permanent servicetant.

Orka vara så jävla negativ. Min morsa lever minsann livet skall du veta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Jag känner bara att vi måste bli färre människor på jorden, och människor ska inte behöva dödas om de har fötts... Däremot så känns det som att det MÅSTE födas mindre barn än vad det gör...

Det måste födas mer barn i de rika länderna, mindre i de fattiga. Och ifall mer barn betyder jordens undergång så håller jag tummarna för baby-apocalypsen.


   
SvaraCitera

Om jag skaffar barn ska jag göra det genom kejsarsnitt [y] No way att jag tänker bli uttöjd och spräckt och sånt där.


   
SvaraCitera

Matilda1988:

Kommer ni på fler anledningar?

Ungjävlar är uberjobbiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hobzii:

Det måste födas mer barn i de rika länderna, mindre i de fattiga. Och ifall mer barn betyder jordens undergång så håller jag tummarna för baby-apocalypsen.

Jag tycker att vi ska föda mindre barn överallt, adoptera de föräldrarlösa barnen i länder där de troligtvis kommer dö innan tonåren - utsättas för barnslaveri.

uppenbar:

Om jag skaffar barn ska jag göra det genom kejsarsnitt [y] No way att jag tänker bli uttöjd och spräckt och sånt där.

Du är så liten också. :/ *får hemska bilder*


   
SvaraCitera

Violine:

Du är så liten också. :/ *får hemska bilder*

Ja! Jag kommer bli lika bred som lång när jag är gravid [sad]


   
SvaraCitera