Aviseringar
Rensa alla

Goda groggar?


Ämnesstartare

Har någon nått tips på goda enkla groggar?  Blandar med vanlig absolut vodka. Redbull+vodka har jag hört mycket dåligt om så försöker hålla mig undan det, men har någon nått annat tips vore de ju bra!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

rom och cola


   
SvaraCitera

Skinny bitch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte vad som räknas som groggar (jag är dålig på det där med alkohol, okej?) men har nyligen upptäckt att sprite/sevenup och vitt vin är väldigt gott tillsammans. Mm jag vet att jag är efter.


   
SvaraCitera

Är tanken att du ska använda Absolut Vodka som bas och de dessutom ska vara god skulle jag tipsa om att blanda med någon god likör och fruktjuice av något slag. 

Redbull+vodka har bara en enda funktion nämligen att du ska bli så full och packad som möjligt på kortaste möjliga tid.  Tumme ned


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fanta Exotic + Is + Vodka Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vikingen:
Är tanken att du ska använda Absolut Vodka som bas och de dessutom ska vara god skulle jag tipsa om att blanda med någon god likör och fruktjuice av något slag. 

Redbull+vodka har bara en enda funktion nämligen att du ska bli så full och packad som möjligt på kortaste möjliga tid.  Tumme ned

Tack för tipset!:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MarcusKing:
Fanta Exotic + Is + Vodka Glad

Hm lät rätt gott ändå 🙂


   
SvaraCitera

Polkagriiis: Tack för tipset!:D

Jag personligen är ju betydligt mer inne på "goda" drinkar än "starka" drinkar.


   
SvaraCitera

Exodus: rom och cola

Rom,cola och en skvätt limejuice ska de vara.  Cuba libre heter den


   
SvaraCitera

Zymba: Vet inte vad som räknas som grogga

Grogg är en dryckesblandning bestående av en spritdryck och vatten, läsk, juice eller annan alkoholfri dryck.


   
SvaraCitera