Aviseringar
Rensa alla

godis!! chips! glass!! poppcorn!! läsk!!


Myksa:

Drink! Feck! Arse! Girls!

säger de inte sådär i den där engelska komediserien med tre präster?[surprised][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

säger de inte sådär i den där engelska komediserien med tre präster?[surprised][love]

Father Jack säger så i serien jag känner till som "Father Ted". Men den handlar om tre präster så det är nog den. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Å herregud vilken hemsk version! Jag ber så väldans mycket om ursäkt. [sad]


   
SvaraCitera

Myksa:

Father Jack säger så i serien jag känner till som "Father Ted". Men den handlar om tre präster så det är nog den. [smile]

ååh, kom inte ihåg vad den hette, ska införskaffa Dold text: ladda hem den nu![love]


   
SvaraCitera

Myksa:

Jag ber så väldans mycket om ursäkt. [sad]

ingen fara![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

ååh, kom inte ihåg vad den hette, ska införskaffa Dold text: ladda hem den nu![love]

Jag såg igenom alla säsongerna och vart klar för några veckor sedan. Det är en fantastisk serie! [cheers]


   
SvaraCitera

Myksa:

Jag såg igenom alla säsongerna och vart klar för några veckor sedan. Det är en fantastisk serie! [cheers]

verkligen[y] kollade på svt förr när de visade den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jävla tjockis[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sitter här och äter julskumtomtar för jag har för mycket smutsig disk för att kunna äta frukost ångest


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meh äckliga ni e liksom komijen hur lever ni upp till samhällets skönhetsideal ejenklien


   
SvaraCitera

jag vill också ha


   
SvaraCitera

jag vill ha tonfiiisk!! [love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

sitter här och äter julskumtomtar för jag har för mycket smutsig disk för att kunna äta frukost ångest

HAHA

det + det du skrev i dagens klädsen bildtråden = WT ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

HAHA

det + det du skrev i dagens klädsen bildtråden = WT ^^

HAHAHAHA jag vet omg, men håller faktiskt på att göra fresh här hemma snart ska jag duscha t.om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

godis!! chips! glass!! poppcorn!! läsk!!

[bigsmile]


   
SvaraCitera