Aviseringar
Rensa alla

Godkänt i Matematik och Kemi!


Ämnesstartare

ooaooetsraoouevuooae:

aa han är så himla hjälpsam o bra! måste också läsa en gymnasiemattekursgrej snart o vettesjutton om det blir godkänt, så fattar hur skönt det måste kännas att va klar med ett

Han är jävligt hjälpsam, snäll och allt de där! 🙂 Hade nog inte kunnat klara de utan honom! Lycka till iaf! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
åååååh grattiss

Tack så mycket!! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Han är jävligt hjälpsam, snäll och allt de där! 🙂 Hade nog inte kunnat klara de utan honom! Lycka till iaf! 🙂

merci beaucoup!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Ja juste de höll vi på med men jag vet inte hur de nya ämneskurserna är så :p Men integraler fann jag lite svårt med dock, ja graferna är ju jobbiga att läsa av ibland med cos x och sin x :p Ja de rätt tuffa kurser :p Vad är F för betyg? Jag är jävligt nöjd och stolt! 🙂 Tack!! 🙂 

jag läser inte ens de svenska kurserna, internationell matte kurs läser jag pga att jag läser IB, men översatt ska de täcka matte D och E iaf 😛 åh trigonometri! har jag alltid gillat, samt logar Rodnar 
IG, hon läste i det gamla systemet med tre betyg osv, men tänker det som F XD 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: läser IB, men översatt ska de täcka matte D och E iaf 😛 åh trigonometri! har jag alltid gillat, samt logar

Ja juste min kompis läste också IB så de läser alla natur kurser? Vad skall du plugga vidare till senare? Jaha,, jo men matte B var ju en lite större hopp än A :p Men den riktiga matten börjar i kurs C 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Ja juste min kompis läste också IB så de läser alla natur kurser? Vad skall du plugga vidare till senare? Jaha,, jo men matte B var ju en lite större hopp än A :p Men den riktiga matten börjar i kurs C 😮

nä inte riktigt, jag läser hälften av mina kurser på universitetsnivå och andra hälften på internationell gymnasienivå, sammanlagt är det 6 ämnen+TOK. jag har sökt till social antropologi och media i London 🙂 haha precis, jag läste matte A och B i ettan, plugga knappt alls, men klarade mig bra 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: nä inte riktigt, jag läser hälften av mina kurser på universitetsnivå och andra hälften på internationell gymnasienivå, sammanlagt är det 6 ämnen+TOK. jag har sökt till social antropologi och media i London 🙂 haha precis, jag läste matte A och B i ettan, plugga knappt alls, men klarade mig bra

Oj de är rätt ambitiöst! Hur skiljer sig studierna från gymnasie till universitetsnivå då? Har du redan sökt program?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Oj de är rätt ambitiöst! Hur skiljer sig studierna från gymnasie till universitetsnivå då? Har du redan sökt program?

man läser på en "djupare nivå" liksom, som i psykologi till exempel läser man bara inte allmänt utan skriver extended essays och måste ha vetenskapliga studier som backup till argument och sånt. fast det gör man ifs för sl också (vilket är "gymnasienivån") ja, till england måste man söka tidigt 🙂 eller hela ansökan är inte inskickad än, men skrivit klart personligt brev och sånt 


   
SvaraCitera

Grattis! Vilket program ska du söka till nu då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gött mos Anu, gratulerar! Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis Glad (jag menar det, kul att se dig göra en positiv tråd. Blir glad)


   
SvaraCitera
höna

SKITBRA ANURA! grattis! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldat: Grattis! Vilket program ska du söka till nu då?

Tack tack! 🙂 Eftersom de så sent så får jag väl söka till nästa höst vilket då skall bli till högskoleingenjör inom maskinteknik. Vad läser du för något? Du hjälpte mig även på kemin, så tack så jätte mycket för det! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:
Gött mos Anu, gratulerar! Tumme upp

Tack så mycket!! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som du fjäskar hönaRodnar


   
SvaraCitera