Aviseringar
Rensa alla

Godkväll/morgon/vadninuvill!


Ämnesstartare

Hej. Varför är ni vakna nu? Hur är 2014 än sålänge för er?
Jag är vaken pga fått knasig dygnsrytm och 2014 har varit rätt trist. Det är röd dag imorgon/idag och inga bra öppettider på affärer. Trist.
Whoppitiwhoppiti.

Fyll tråden med homogent bra saker.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Fuckat dygnsrytmen rätt grovt. 2014 har varit en början på ett roligt men riskfyllt projekt. Känns som jag levt som en annan person ett tag nu pga livsförändringar. eller e det bara jaget som kryper fram för att explodera ut i en ny vacker skapelse. Jag får besök av mamsen om några få timmar har inte ens sovit och det ser ut som 1 bombnedslag :(((((((((( aja lär få hjälp att städa tihihihiihihihiihihihiih.. zzzzzzzzzzzzzzzzzz.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är förbannad över att viaplay inte fungerar på mitt ps3. Först köper man viaplay liksom (eller ah, lånar av vän) sedan ska man behöva köpa Playstation +-tjänsten för att kunna se på skiten? Jävla as.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:
Fuckat dygnsrytmen rätt grovt. 2014 har varit en början på ett roligt men riskfyllt projekt. Känns som jag levt som en annan person ett tag nu pga livsförändringar. eller e det bara jaget som kryper fram för att explodera ut i en ny vacker skapelse. Jag får besök av mamsen om några få timmar har inte ens sovit och det ser ut som 1 bombnedslag :(((((((((( aja lär få hjälp att städa tihihihiihihihiihihihiih.. zzzzzzzzzzzzzzzzzz.

ojda. är mamsen snäll? mår din katt bättre?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ojda. är mamsen snäll? mår din katt bättre?

Mm men jättepedant så kommer få skäll. Nä han mår tyvärr inte bättre fortfarande kroniskt förkyld men hyfsat pigg och hans öra har blivit bättre snart bra tror jag... Han ligger och snarkar här brevid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Laddade ned sista delen av Great Expectations och så funkar ej ljudet. Laddade ned annan version och ljudgrej, så funkar ca två ord i början och sedan hörs inget mer.
Dessa i-landsproblem dödar mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Mm men jättepedant så kommer få skäll. Nä han mår tyvärr inte bättre fortfarande kroniskt förkyld men hyfsat pigg och hans öra har blivit bättre snart bra tror jag... Han ligger och snarkar här brevid

🙁 vad säger vetten? är han vaccinerad mot kattsnuva?
det är så gosigt när de sover med en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

🙁 vad säger vetten? är han vaccinerad mot kattsnuva?
det är så gosigt när de sover med en.

Han var inte det så fick kronisk kattsnuva för evigt går aldrig att bota bara lindra symptomen :/ det e så gulligt. han brukar sova på min mage lr rygg hehehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

calicivirus tror jag de heter..

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

d fucking nice


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola
homogent bra saker.

:OOOOOOOOOO


   
SvaraCitera

Försöker vända min uppfuckade dygnsrytm med office-maraton


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
Försöker vända min uppfuckade dygnsrytm med office-maraton

US får jag hoppas!

mpt:hv:

:OOOOOOOOOO

ja gogo

Angelize:

Han var inte det så fick kronisk kattsnuva för evigt går aldrig att bota bara lindra symptomen :/ det e så gulligt. han brukar sova på min mage lr rygg hehehe

åh :/ man kan ej vaccinera för att lindra? fcv har jag för mig att det också kallas. har de sagt något om vilken temperatur du ska ha hemma, städning el så?
är han en fd katthemskatt/hittekatt?


   
SvaraCitera
time
 time

Iste och jag dygnar för att få dygnsrytmen på rätt. Vi har testat följande knep för att hålla oss vakna (vi vaknade kl 17 och kl är 07:10 nu så det är inte akut med uppiggande än):

-kaffe
-ett glas vin (iste)
-ett glas champagne (jag)
-mat (hämtpizza <3)
-poppade popcorn för en timme sen typ
-The Office-maraton
-mycket vatten.


   
SvaraCitera
time
 time

När solen går upp ska jag ta 1 morgoncigg och sedan fixa lite hemmaspa/långdusch+bodyscrub+lotion


   
SvaraCitera