Aviseringar
Rensa alla

godkväll


Ending Jon:

Men vad fan heter hon [mad] Något annorlunda i efternamn, hmm [confused]

Heter hon ens Natasha i förnamn, börjar bli tveksam [tard][tard]


   
SvaraCitera

Natalia Kazmierska var det. Men Natasha var ju inte helt åt helvete fel [zzz]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Natalia Kazmierska

Är inte hon tillsammans med Per Hagman förresten?


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Per Hagman

Hittade den här bilden så helt omöjligt är det inte [bigsmile]

article_image_f1d7e6c1c7bdcb39.jpg


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Bifogade bilder

Matilda? ;S


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Fredrik Virtanen

Vem är han tillsammans med då? [cute]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Inte en jävla aning, men tror hon heter Klara, Anna eller nåt sånt. Någon medieperson, dock ingen kändare [no-no]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Vem är snubben som är där nu, eller han kanske har gått. Men vem var han? Irriterande att inte känna till vilka folk är [mad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Han sitter kvar. Är jag dum som inte vet vem det är? [blush]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 4 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Du är dum av andra anledningar [rolleyes]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 5 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Han är historiker [mad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 6 - - - - - - - - - - - - - - - - -

De kunde inte ta någon man kände till, typ som Peter Englund [tired]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 7 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Men orka klaga [mad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 8 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jan Myrdal hade varit kul. Men han är antagligen upptagen med sin unga mö [zzz]


   
SvaraCitera

valvaka 😀


   
SvaraCitera

Seriöst hade han medverkat, hade jag tappat all min respekt för gubben [n]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ending Jon:

Seriöst hade han medverkat, hade jag tappat all min respekt för gubben [n]

Förlorat låter bättre, men det är ju bara min åsikt [blush]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ending Jon:

De kunde inte ta någon man kände till, typ som Peter Englund [tired]

Dessutom är väl oftast specialinriktade på olika ämnen, så gå och lägg dig, pucko [mad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 3 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ending Jon:

Dessutom är väl oftast specialinriktade på olika ämnen, så gå och lägg dig, pucko [mad]

Dessutom är väl historiker oftast...

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 4 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Är inte det där Leo?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 5 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jo, skribent på expressen, tror jag han är.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 6 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Eller det är nog inte han [blush]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 7 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jo men PM Nilsson och Leo Lagerkranz så är det väl [confused]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 8 - - - - - - - - - - - - - - - - -

YES, jag hade rätt. Såg det precis [cool]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 9 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Men tråkiga människor. Ta in några andra istället, snälla [tired]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Lite bättre i alla fall [y]


   
SvaraCitera

God morgon


   
SvaraCitera

oh.


   
SvaraCitera

Jag ska gå och lägga mig typ om en liten stund [cool] Eller inte lägga mig men gå på promenad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns en chatt till det här. Använd den gärna

Tråd låst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera