Aviseringar
Rensa alla

godmorgon


Ögon i en plåthink:

synfunktionsgeggklump

Gör ont. Har sjutusen mikroskopiska urdjur som äter den. Pissliv.


   
SvaraCitera

Go'morgon!

Image


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Ögon i en plåthink: synfunktionsgeggklump
Gör ont. Har sjutusen mikroskopiska urdjur som äter den. Pissliv.

Amputerar.........................................


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta ur linsfan! Har samma problem, ringde synsam och fick tid. Fick nyss ett snällt sms av dem där de påminner om att vi ska träffas imorgon och kolla glohålor.


   
SvaraCitera

isola:

Ta ur linsfan! Har samma problem, ringde synsam och fick tid. Fick nyss ett snällt sms av dem där de påminner om att vi ska träffas imorgon och kolla glohålor.

Söta. Misstänker dock att detta främst beror på att jag använt mina månadslinser under en långt mycket längre period än en månad... Skall kila hem och ta av dem: nu. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Misstänker dock att detta främst beror på att jag använt mina månadslinser under en långt mycket längre period än en månad... Skall kila hem och ta av dem: nu. [cute]

Ajaj. Tror att Kebu, eller vem det nu var, brukade ha linser i dygnet runt. Som inte är ämnade för detta. Är jätterädd för att göra något linsfel.


   
SvaraCitera

isola:

Ajaj. Tror att Kebu, eller vem det nu var, brukade ha linser i dygnet runt. Som inte är ämnade för detta. Är jätterädd för att göra något linsfel.

Höll på så förra sommaren, det var inte så farligt; dock blev jag hemskt torr trött röd i ögonen av't efter ett tag. Skulle ej göra så åter då jag föredrar att ha lugna och utvilade ögon. NU skall jag pallra mig. [mad]


   
SvaraCitera

Tjenis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gomorron!
Skulle också ha gått upp åtta idag. Men så gjorde jag inte det.


   
SvaraCitera

har ej sol här, bara moln

ska nu äta glass och mandariner till frukost
mums!


   
SvaraCitera

GODMORGON [bigsmile]


   
SvaraCitera

har ätit färdigt min frukost sen: en stund


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

god morgon!
typ all snö är borta nu 🙁 eller egentligen är det väl en del kvar men sjukt mycket har smält. tråkig

varför var du vaken jättetidigt? 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

ska nu äta glass och mandariner till frukost
mums!

fan vad gött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VAKNA UPP HELA SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNE


   
SvaraCitera