Aviseringar
Rensa alla

godnatt


Ämnesstartare

NEMI:

Dsamma!

tack [smile]

El Guaje:

God natt Patrick.

god kväll El Guaje [smile]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

god kväll El Guaje

Hejsan! Har du en bra kväll?


   
SvaraCitera

patrick bateman:

om du vill kan du få undervis mig

nää, vill inte[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Hejsan! Har du en bra kväll?

yo. jo sådär, inte gjort nåt typ. är trött och ska nog sova. har du haft en trevlig kväll?

Ingemarsdotter:

nää, vill inte

du är satans ond du!


   
SvaraCitera

patrick bateman:

yo. jo sådär, inte gjort nåt typ. är trött och ska nog sova. har du haft en trevlig kväll?

Okej samma här ungefär! Funderar också på att sova men det får nog vänta nån timma iaf. Haft en okej kväll annars. Njutit utav att Arsenal gick vidare! [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

naaw ska pojken sova [cute] *natti natt*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Okej samma här ungefär! Funderar också på att sova men det får nog vänta nån timma iaf. Haft en okej kväll annars. Njutit utav att Arsenal gick vidare!

haha ok nice. haha jag såg också på arsenal, kul att de gick vidare men de lär få det svårt iår utan Fabregas och Nasri, de måste köpa in nån ersättare. lottning imoorgon till gruppspelet, det ska bli kul! nej nu måste jag sova. godnatt [smile]

Res nullius:

naaw ska pojken sova *natti natt*

jag är trött. godnatt [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

otrevlig man kan vara då [rolleyes]


   
SvaraCitera

kakalaka:

e du fjortis lr vad

patrick bateman:

jag härmar ju dig [confused]

HAHAHHA ÄGD KAKA!!!![bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

HAHAHHA ÄGD KAKA!!!!

aa värsta comebacken alltså. helt krossad


   
SvaraCitera

patrick bateman:

haha ok nice. haha jag såg också på arsenal, kul att de gick vidare men de lär få det svårt iår utan Fabregas och Nasri, de måste köpa in nån ersättare. lottning imoorgon till gruppspelet, det ska bli kul! nej nu måste jag sova. godnatt

Ja inte blir det lätt för dem men Fabregas tror jag de klarar sig bättre utan. Han har nog mest spridit oro de senaste åren med alla rykten och hans eviga skador. Nu kan andra kliva fram. Nasri var det värre med men förhoppningsvis hinner de värva lite.

God natt!


   
SvaraCitera

patrick bateman:

du är satans ond du

!!!!!!!!!
[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Res nullius:

otrevlig man kan vara då

var jag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ja inte blir det lätt för dem men Fabregas tror jag de klarar sig bättre utan. Han har nog mest spridit oro de senaste åren med alla rykten och hans eviga skador. Nu kan andra kliva fram. Nasri var det värre med men förhoppningsvis hinner de värva lite.

God natt!

ja fabregas kan de klara sig utan men tror Nasri svider som fan. Fabregas visste man ju alltid att han skulle dra och jag tycker han är lite överskattad, viker ofta ner sig i stora matcher tex mot Barca. Ja får hoppas på det för annars tror jag de missar CL kommande säsong, de har inte börjat bra.

god morgon [smile]

Ingemarsdotter:

!!!!!!!!!

[bigcheers][party][cool][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

var jag?

nej det är lugnt, överdrev nog bara 😛


   
SvaraCitera