Aviseringar
Rensa alla

Godnatt världen


Ämnesstartare

Jag hatar att drömma, inatt så drömde jag att jag typ hade världens lyckligaste liv, sen vaknade jag och märkte kontrasten mellan verkligheten och lycka, det gjorde mig nedstämd. Sedan blev jag glad över att jag nedstämd av någon jävla anledning, och nu börjar jag bli riktigt förbannad på mig själv för att jag ler och fnissar som en idiot över att jag är nedstämd och har så fucked up känsloliv.

Nu ska jag krypa ner i sängen och må riktigt jävla uselt (Och i förlängningen tycka synd om mig själv för att jag mår uselt).
Tänkte bara att ni ville veta det, vill ni avrätta mig i sömnen så är det bara att komma förbi, jag lämnar dörren olåst [smile]

Dold text: och så måste jag säga grattis till tisdag också, som utan konkurrens lyckas med att vara veckans sämsta dag, varje vecka


   
Citera

Coward, kill yourself or smile and fight.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yingyang psycho:

Coward, kill yourself or smile and fight.

Självmord är för förlorare [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du som är han nazisten? Eller är det fisken? Fan jag glömmer bort. Folk får sluta skaffa så jävla många konton.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Du som är han nazisten? Eller är det fisken? Fan jag glömmer bort. Folk får sluta skaffa så jävla många konton.

Dom kallar mig fisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad innebar "världens lyckligaste liv"? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visst e du Viljans triumf?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

Dom kallar mig fisk

Jaha, hej. Hade du varit han nazisten hade jag bett dig ta livet av dig, men nu kan jag ju knappast göra det. [smile]


   
SvaraCitera

vad är det som är så wrong med ditt liv då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

vad innebar "världens lyckligaste liv"? [smile]

Att jag var dyrkad, respekterad och älskad

mmumrik:

vad är det som är så wrong med ditt liv då?

Det är inte direkt fel med det, det är bara inte tillräckligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Jaha, hej. Hade du varit han nazisten hade jag bett dig ta livet av dig, men nu kan jag ju knappast göra det.

han e ej nazist han är en rosa gul badanka!! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera