Aviseringar
Rensa alla

Gör Bell glad


Bell
 Bell
Ämnesstartare

Mahalageasca: blir tjejer stötta om man föreslår aktiviteter av sexuell karaktär?

Ja, eftersom min snippa har utsetts till talessnippa för alla snippor i världen så kan jag faktiskt svara på detta! NU hade du tur Party Mitt svar blir; nej, inte om vi är kåta och vi finner er attraktiva. 


   
SvaraCitera

Bell:

Förlåt, detta skulle ju vara en pepptråd Gråter Jag är fortfarande snäll och så! Och inte mitt fel att bloggarna försvann! Gråter Mitt fel att jag har bytt bild men den där är så gammal Söt

haha tänkte mer på hunden 🙁 
Rodnar


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Fasiken: haha tänkte mer på hunden 🙁

Jaha.. bra, eller nåt. Känns bättre att du inte är arg på mig i alla fall. Rodnar Svara på mitt PM nu din filur! Party


   
SvaraCitera

ennie: vattenmeloner:D

dem godaste melonen


   
SvaraCitera

Bell: Ja, eftersom min snippa har utsetts till talessnippa för alla snippor i världen så kan jag faktiskt svara på detta! NU hade du tur  Mitt svar blir; nej, inte om vi är kåta och vi finner er attraktiva.

ok snippy men hur ska man veta om ni är kåta eller finner en attraktiv då.. går ju inte utan att vara stötande om man är ful eller om ni inte är pilska? mänskligheten kmr dö ut nu för att du skrev så!


   
SvaraCitera

Schism:

dem godaste melonen

Schism:

dem godaste melonen

överlägset


   
SvaraCitera

Så sjukt coolt.

Söt

Funny-side-of-Olympic-div-001.jpg

Cool snubbe

Krya på dig! Hjärta


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

patrick bateman: Så sjukt coolt.

Haha, kan inte vara på riktigt? 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

patrick bateman: Söt

Åhåhåhå Hjärta Taaaack, supergölligt! 


   
SvaraCitera

Bell: Haha, kan inte vara på riktigt?

Hahaha! Det som är det coola! Tror han är det, på länken var det något från os i kina så han är nog nån sån hoppgubbe som är under vattnet Mycket glad

Bell: Åhåhåhå  Taaaack, supergölligt!

Varsågod! Ja den var asgullig tyckte jag Hjärta


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

patrick bateman: Hahaha! Det som är det coola! Tror han är det, på länken var det något från os i kina så han är nog nån sån hoppgubbe som är under vattnet

jag menade lastbilsmannen!


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Mahalageasca:

ok snippy men hur ska man veta om ni är kåta eller finner en attraktiv då.. går ju inte utan att vara stötande om man är ful eller om ni inte är pilska? mänskligheten kmr dö ut nu för att du skrev så!

men hallå vad snackar du om? klart att dom är kåta och vi attraktiva


   
SvaraCitera
Kudhos

Bell:
Bläää, denna dag suger. Jag är lite sjuk, är hemma från praktiken, känner mig ensam och eländig som man gör efter en dag när man sovit och ätit konstigt och inte träffat folk Gråter Snälla med-umisar; gör mig glad. Bild, film, lå, ett snällt ord.. posta något glatt tack, så jag jag börjar skriva party-smiles igen. Ledsen

Hoppas du blir bättre! Du är aldrig ensam! Eller eländig! Du är alltid fin, glad, rolig, har bra koppföring och här får du en party-smiley Party
PartyPartyParty och där var det 3 till!!


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

Mahalageasca: ok snippy men hur ska man veta om ni är kåta eller finner en attraktiv då.. går ju inte utan att vara stötande om man är ful eller om ni inte är pilska? mänskligheten kmr dö ut nu för att du skrev så!

Feel the roooooom, så blir det nog bebisar ska du se!


   
SvaraCitera