Aviseringar
Rensa alla

Gör era katter såhär?


Ämnesstartare

Min katt gör inte detta ofta, men det har hänt ett antal gånger vet jag, senast igår. Hon lägger sig på rygg under en säng, drar tillbaka sina öron, spärrar upp ögonen och ser uppspelt ut, och far omkring under sängen med ryggen mot golvet och tassarna på sängens underdel. Hon blir ofta dammig efteråt.

Någon annan som har eller har haft katter som gör detta? Och varför gör de så?? Eller är det bara min?


   
Citera
Ämnesstartare

den leker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kåt? 


   
SvaraCitera

Haha, bilden jag  såg i huvudet...  Nej men ingen anning,, min katt gör aldrig så..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ena katten där hemma har gjort det fleratalet gånger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kirronosherr: den leker

den leker konstigt då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja-aa. ofta! städa under sängen så blir hn int dammig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

den leker konstigt då

har haft/sett flera som gjort så inte så ovanligt iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: ja-aa. ofta!

någon aning om varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

någon aning om varför?

roligt material att riva på kombinerat med uppspelt och leksugen. antagligen. min började göra det under soffan när jag fixat ett överdrag på den. hon upptäckte väl då att det rivvänliga materialet även finns på undersidan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha den leker väl 

gosekatt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kattet tycker möjligtvis att det är slarvigt med städningen i hushållet. Därför tål hon inte att leva i den tillvaron utav smuts och bestämmer sig då och då för att ta saker i egna händer och städa upp ett och annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej, då vet jag att hon bara leker och att jag inte behöver ringa en exorcist eller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi kanske bara är naiva 


   
SvaraCitera
Paseo

typ alla katter gör så hihi

hur länge har du haft katt


   
SvaraCitera