Aviseringar
Rensa alla

GÖR KANSKE EN KOMPLIMANGTRÅD


elverpigen:

men i övrigt tycker jag inte illa om dig på något sätt. Du verkar soft när du sänker gardet lite. (typ som när du inte visste att jag var jag haha)

Jag har ju inte skrivit något till dig väl? O:

elverpigen:

Ofta säger du även åt mig att "inte lägga mig i", när du själv gör just precis det och det beteendet stör mig,

Haha, me 2, men måste ju säga något vafan [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Jag har ju inte skrivit något till dig väl? O:

jo, innan jag lackade på japanen första ggn med det här kontot [smile]

Dan_the_ironman:

Haha, me 2, men måste ju säga något vafan [wink]

stör du dig på dig? [shake]

Knarko:

Shoot [me]

Knarko jag gillarej som fanken asso grabben. Så låtsas jag för mig själv att jag är snäll mot dig som låter dig träna på sånt du kan utsättas för i ditt arbete i framtiden när jag egentligen bara vill snyfta lite och höra nåt smart. Det märks att du levt ~4 år längre än jag, för du är klokare än jag. Tycker också att du hanterar umare bra de gånger de goes crazy. (typ som när åtta är borta dansar umarna på bordet)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har visst fått in lite klagomål.

Isola du är så sjukt bra att ha du är klok och fin och jag är avunsjuk på dina tuttars massa och du är bäst på um vi kan styra hela skiten själva och informera alla små femtonåringar om hur man sväljer sina piller eller vad som kan hända om man ligger utan kondom. DU ÄR SÅ HIMLA BRA OCH DU HAR INSPIRERAT MIG TILL ETT IRL-PROJEKT, ska nämna dig i förordet.


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

*tillfredsställd*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola ska lära mig att vaxa med brazilianskt vax, hon är bäst i världen och jag tänker inte ladda upp bilder på um från vår privata um-träff


   
SvaraCitera

elverpigen:

jo, innan jag lackade på japanen första ggn med det här kontot

Hahaha, var det kondompratet? Den gången måste du ju erkänna att du argummenterade emot bara för att det var japanen som skrev det [wink]

elverpigen:

stör du dig på dig?

ibland, men menade på det beteendet, men är inte särskilt känd för att vara konsekvent av mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Hahaha, var det kondompratet? Den gången måste du ju erkänna att du argummenterade emot bara för att det var japanen som skrev det [wink]

nej, jag tycker faktiskt kondom alltid är det bästa att använda, även om man är i fast förhållande och har annan p-metod också. Jag blev nog mest irriterad på att hon svarade så dumt, faktiskt.


   
SvaraCitera

*[cute]*


   
SvaraCitera

elverpigen:

nej, jag tycker faktiskt kondom alltid är det bästa att använda, även om man är i fast förhållande och har annan p-metod också. Jag blev nog mest irriterad på att hon svarade så dumt, faktiskt.

Om båda aldrig har haft oskyddat sex före då? Eller om båda är oskulder?

Visst, det är säkrast, men det är inte direkt något omoraliskt att förespråka utan i vissa situationer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Om båda aldrig har haft oskyddat sex före då? Eller om båda är oskulder?

Visst, det är säkrast, men det är inte direkt något omoraliskt att förespråka utan i vissa situationer.

du kan inte förneka att det är säkrare med 2 skydd än bara ett.


   
SvaraCitera

elverpigen:

du kan inte förneka att det är säkrare med 2 skydd än bara ett.

Det gjorde jag inte heller, läs om ;P


   
SvaraCitera

Hej.


   
SvaraCitera

"hej"

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

*[cute]*

tcker du erkar äldre än du är, blev ju jätteförvånad när jag fick veta din ålder. Ogillade dig när du var nedlåtande, nu tycker jag du är helt okej även fast jag inte riktigt vet vem du är.

Dan_the_ironman:

Det gjorde jag inte heller, läs om ;P

din syster glömde vissa detaljer, eller så orkade jag bara inte uppmärksamma dem. Nu är det i alla fall ett gammalt kapitel och jag är trött i hjärnan. Visst, man kan ligga utan kondom men som sagt. Kondom är bra, sprid det till yngre mongon som hjärnan inte är färdig på.

My dreams are her:

Hej

jag vet att du är en um-veteran men jag har nästan aldrig varit i "närkontakt" med dig. vet därför väldigt lite om dig men det jag settpå forum och från träffar så verkar du vara mysig!

Dräparen:

"hej"

jag har aldrig förstått mig på dig men jag gillar när du håller med dig. Skapar roliga trådar ibland som jag inte förstår. Minns speciellt en tråd om överdriven runkning och en yoghurtskål. Var äcklad av yoghurt i en vecka efteråt. vet inte ritkigt vem du är heller eller jag vet ju vem du varitmen har inget ansikte på dig liksom!


   
SvaraCitera