Aviseringar
Rensa alla

Gör punken kraftig igen!!


Ämnesstartare

5B46FE54-633F-452C-91CE-716726280056.jpe


   
Citera
Ämnesstartare

Någon mer som tycker att vi behöver en ny punkvåg?


   
SvaraCitera
Listus

Kanske ej punk men lyssna på Papa Roach nya låt Renegade music, så jävla skönt RATM (Rage against the machine) sound.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Listus:
Kanske ej punk men lyssna på Papa Roach nya låt Renegade music, så jävla skönt RATM (Rage against the machine) sound.

Aa gillar rage against the machine


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men jag menar jag vill visa alla vuxna att våran genarition inte är så himla usla som de tror


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Efter födelse finns liv


   
SvaraCitera

Nej


   
SvaraCitera

har träffat typ 1 punkare under 10-talet, lite sorgligt


   
SvaraCitera

Itchy poopzkiiid Hjärta
älskar och säga det namnet bara xD
Trodde lynyrd skynyrd var rockabilly men det var rock. Dream theater har en cover på Free Birrd.. Hjärta Hjärta Rodnar 
20181007_090823.jpg

Jag blev kär i detta håret. De lockarna, nån random på en solsemester. Tänkte på les miserable, bellatrix och Edward scissorhands. Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Inte Jung:
har träffat typ 1 punkare under 10-talet, lite sorgligt

Ledsen Jag vet inte vilken modestil jag har, först var det bara stickat och blommor. Tantkläder. Nu vågar jag gå ut i mer gotiskt även om jag inte får ha ruby gloom väskan av syrran. Det är hon som stoppar mig men jag tar den ändå för Ruby Gloom är min idol! Cool


   
SvaraCitera

Hittade en bild under syrrans mapp på datorn, det var väl 2001 tror jag. Hon kallade mappen för "pudelkillen" och de var några hon träffat i Nordstan hon hade fotat och sedan då de satt på en bänk och pudelkillen räckte ut tungan så där sexigt. Jag blev stöörtkääär. Men undra vilka de var för de såg ut som ett rockband och inte kände väl hon några punkare. Har kollat igenom hennes skoldagbok också, var bara tråkiga söta killar där. Har inte berättat detta för henne heller och frågat vem pudelkillen är/var. Blir sugen på att fråga nu Gråter Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men punk sitter inte i utseendet ju


   
SvaraCitera

Thedude: Men punk sitter inte i utseendet ju

Punken är väl allt ifrån en livsstil och musikgenre med tillhörande utseende. Har svårt att tänka mig ex om Magnus Carlsson (Barbados/Alcazar) skulle spela in en punklåt att någon skulle kalla honom punkare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Super Macho:

Punken är väl allt ifrån en livsstil och musikgenre med tillhörande utseende. Har svårt att tänka mig ex om Magnus Carlsson (Barbados/Alcazar) skulle spela in en punklåt att någon skulle kalla honom punkare.

Jo såklart det sitter ju lite i utseendet men jag menade bara att de också sitter i hjärtat 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men Sverige behover en ny punkvåg


   
SvaraCitera