Aviseringar
Rensa alla

Gör tjejen kåt-lista


Ämnesstartare

1 Klä ut dig till en stor kväll
flesta tjejer älskar att klä upp för en stor utekväll. Säker på att de älskar att spendera timmar att göra sig vackra men de älskar också att se hur bra ni alla ser spiffed upp. Ta henne till en pjäs eller en konsert – någon ursäkt för att du ska sätta på en kostym och slips och påminna henne om varför hon lockade så att du är i första hand.

2 Ta henne till en sexig film
Det är det semestertider och det innebär romantiska filmer för vuxna är på väg ut – ta henne för att se en film hon gillar mest. Ja, jag vet, tror att du förmodligen är det bara en “chick flick” men hey, om det blir hennes varma och brytt sig om att se Jude Law hånglar med en vacker motspelerska vem är du för att klaga?
Om du inte kan hitta en spelar som hon gillar hyra något romantisk, sexig och utländska. Den franska göra särskilt bra filmer med vuxna tomter, och ja vuxen kön, hanteras på ett smakfullt men otroligt sexig sätt som kommer att få din tjej redo att gå före på bio ens över.

3. Shoppa underkläder tillsammans med tjejen
Kom inte hem med några röda eller ljust lila par skrevet mindre trosor lindade upp för henne att missfoster över. Nej, här är tanken att få er båda glada med äventyret i underkläder shopping. Gör en eftermiddag med det.
Kolla både varm och liten butik som säljer den dyrare europeiska saker också som en av de nya “flicka vänligt” sex butiker som säljer allt från falsade strumpan till den senaste sexleksaker. Medan du ändå håller på, köpa en ny sexleksak tillsammans – Låt henne välja. Med den tid du kommer hem kommer hon att båda är redo att modellera underkläder för dig och använda leksaken.

4. Överraska henne med middag och ett varmt bad
Säg att du ska ta hand om middag för en förändring. Om du inte kan laga, köp några fina saker på din lokala ICA affär och ordna dem fint. Skapa en bra atmosfär med ljus och några festliga drinkar, eller en stor flaska vin. Säg åt henne att ringa när hon är på väg så att du kan överraska henne genom att köra ett varmt bad.
Använd bubblor (om du köper henne en ny stor doftande tvål), tända ljus, och är man riktigt romantisk, strö rosenblad från dörren till badrummet …

5. Tillbringa en kväll med en Red Shoe Diary och en stor flaska vin
Ja, de är ganska tam i jämförelse med din favorit porr, men “Red Shoe Diary” filmer är ganska krati jämfört med vad de flesta kvinnor använder för att titta. Berättelserna är lite fånigt, men skådespelarna är bra att titta på för båda könen.

Och jag garantera efter en kväll där du körde henne ett varmt bad (som du kan ha delat), och du gjorde (eller väckts i) en stor middag, efter ett par av dessa filmer – tro mig – hon är redo att dra dig av till sovrummet, vara redo att göra ditt drag!


   
Citera
Ämnesetiketter

FadiChamoun:

Klä ut dig

mhyes[blush]


   
SvaraCitera

FadiChamoun:

en stor flaska vin

[rolleyes]


   
SvaraCitera

FadiChamoun:

– tro mig – hon är redo att dra dig av till sovrummet, vara redo att göra ditt drag!

.. allt detta för lite sex? funkar med att smeka o reta lite


   
SvaraCitera

Hur gör man om hon är på en för mycket då? Min penis håller på att falla av.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Hur svårflörtade är dina tjejer egentligen?[tard]


   
SvaraCitera

usch vad avancerat [n]


   
SvaraCitera

Jag gillar hur det hela låter lite babelfishat. :9 Shoppa underkläder grejen är het också, nog mest för att jag har nån slags trofetish. >__>

Tyvärr har jag ingen tjej att göra kåt. [cry]

Men men, så fort jag hittar en blir det att göra allt det här, typ. ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt roligt inlägg!

FadiChamoun:

Klä ut dig till en stor kväll

FadiChamoun:

Den franska göra särskilt bra filmer med vuxna tomter

Varför kunde det inte stått tomtar?

FadiChamoun:

Kom inte hem med några röda eller ljust lila par skrevet mindre trosor lindade upp för henne att missfoster över

[y]

FadiChamoun:

och du gjorde (eller väckts i) en stor middag

Varför ska jag sova i middagen, fattar inte.


   
SvaraCitera

Säg att du vill knulla, lukta gott och ha gärna hängslen på dig [x]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de e jue bara att dra fram kuken och vifta lite. [y][crazy]


   
SvaraCitera
time
 time

Harpyja:

Säg att du vill knulla, lukta gott och ha gärna hängslen på dig [x]

Så jävla sant.
Hade kissat på mig av skratt om någon försökt ragga upp mig med någon av ovanstående metoder.


   
SvaraCitera

Jag skulle inte ta några råd från någon som inte ens kan göra en ordentlig meningsuppbyggnad på något större allvar.


   
SvaraCitera

Allvarligt? Var snygg, ren och lukta gott så borde det fungera.


   
SvaraCitera

Du har ju inte alls koll... men det är okej. [smile]


   
SvaraCitera