Aviseringar
Rensa alla

Göra en tjej intreserad via sms


Ämnesstartare

Hej jag skriver med en tjej (som råkar vara min granne) men får inte igång någon konversation utan bara typ hej, vad gör du, vad har du gjort vad ska du göra, hej då. tips på vad jag ska skriva skulle vilja träffa henne, men vi känner inte varandra så väl så jag vill lära känna henne lite först innan jag träffar henne. Kan träffa henne nu men blir lite lättare om jag känner henne lite.

Vi har varit i samma sällskap 3 gånger på 3 år.

Hur ska jag skriva, ska jag ringa henne på skype? och ba säga har två biobiljetter som går ut om 3 dagar.????

all hjälp uppskattas:)


   
Citera
Ämnesstartare

kan du inte bar resa på dig och gå över istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon har skilda föräldrar så vet ej när hon är där.


   
SvaraCitera

BlueYoshi:

vet ej när hon är där.

Fråga [confused] Asså hur svårt kan det vara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har samma problem. prova stava fel, det är käckt.


   
SvaraCitera

Om ni typ bor i lägenhetshus eller nått sånt kan du ju låtsas att du inte vet vart tvättstugan ligger och smsa och fråga om hon kan visa dig.
Om hon brukar handla och har tunga bags skulle du kunna sitta och vänta på henne bakom ett hörn tills hon kommer hem och då låtsas du att du var ute och gick och att det bara var ett sammanträffande att ni möts. Erbjud henne sedan bärhjälp till hennes place 🙂 Lite tips bara!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är 16 år och bor i en villa. så det går inte men tack iaf. men ska jag ringa henne? eller fråga om hon vill göra nått men som sakt kanske få igång konversationen lite först eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför ska du hunda efter och tänka hur du ska bete dig? Det är väll huvudsak att du ska kunna vara dig själv, var inte någon annan... ifall hon inte verkar intresserad skriv inte till henne, sluta ge tjejer luft ffs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aengslig:

ifall hon inte verkar intresserad skriv inte till henne, sluta ge tjejer luft ffs.

känns som nån ej fått knulla tillr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utspädaren:

känns som nån ej fått knulla tillr.

O därmed kommer sanning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fråga när hon skall vara hos den föräldern som du bor bredvid och se sen till att vara utomhus den helgen/dagen/veckan, så ses ni säkert.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKRIV ATT DU VILL OLLA HENNE I PANNAN


   
SvaraCitera

Aengslig:

Varför ska du hunda efter och tänka hur du ska bete dig? Det är väll huvudsak att du ska kunna vara dig själv, var inte någon annan... ifall hon inte verkar intresserad skriv inte till henne, sluta ge tjejer luft ffs.

HAhaha ojdå den var klockren!!! : o


   
SvaraCitera

några tips:
1.var öppen
2.visa intresse
3.var inte rädd för att prata, utan bara smsa på och var nyfiken över hur hon ser på saker och ting, starta helt enkelt konversationer som du spinner vidare på
4. låt allt vara ömsesidigt, dvs. inte låter någon av er bara var den som smsar hela tiden.
5. försök få henne att förstå att du vill lära känna henne

du kmr märka efter ett tag om det är nått värt att försöka lägga energi på, antagligen känner du gnistan och hur kemin smälter ihop, eller inte

och efter lite smsande, hitta på något tillsammans, men låt henne först lära känna dig och visa att du är värd hennes tid. [smile]

hoppas det hjälper dig på traven [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson:

HAhaha ojdå den var klockren!!! : o

[tard]


   
SvaraCitera