Aviseringar
Rensa alla

Göra kille intresserad av mer än KK


Ämnesstartare

la fleur:

Han är 27 o jag 21.

Det här kan också vara orsaken till varför han inte vill mer. Det är stor skillnad mellan att vara 20-22 och 25+, helt olika skeden i livet. Alla han känner kommer tycka att han är fail.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Vision:

Så behöver det inte alls vara.

Klart det inte behöver. Men titta bara på hur handlingssvag trådskaparen är, det har gått snart ett år och hon vill ha en massa men är för feg för att göra något åt det, så hon vänder sig till um. Skulle en kille bete sig såhär skulle han få en saftig fjollstämpel.

Just saying...


   
SvaraCitera

Yogi:

Varför skriver man "la" när man kan skriva "väl" istället? Just doesn't make any sense!

E man från Götlaborg så e man.. Sorry[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

not possible.

nej men det är väl bara att manipulera honom genom att utnyttja det faktum att alla människor vill vara viktiga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om det har gått nästan ett år utan att det har hänt något så tror jag inte att chansen är så överdrivet stor att det kommer att bli något mer.


   
SvaraCitera

Fråga personen. Det är betydligt bättre än att fega.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prova diskutera saker med honom? Djupare saker än samlag.


   
SvaraCitera

ms_A:

E man från Götlaborg så e man.. Sorry

dummis[sad]


   
SvaraCitera

Yogi:

dummis

vadå?? jag fattar inte grejen?? seriöst talat? Kan VÄL lika gärna säga la som väl? Är ju samma ord, samma betydelse??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

la fleur:

Jag är rätt snygg, snyggare än vad han är tydligen enl vänner.

[zzz]

Harpyja:

Ooooh vad jag hatar sånt.

KoRn - Word up

ms_A:

Äsch det e la bra hon säger så vi fattar. [y]

Det finns inget som heter så? Ska man kategorisera "snygga" "snyggare" "snyggast" tycker du?

Tjejer som resonerar att de kan få "bättre" är ytliga fjortisar. Det är den typen som bara blir utnyttjad av killar.

ms_A:

Fast tjej-snyggingar brukar iofs vara singlar, konstigt nog. [shake]

Ja gissa varför [bigsmile]


   
SvaraCitera

ms_A:

Kan VÄL lika gärna säga la som väl? Är ju samma ord, samma betydelse??

ne[sad]


   
SvaraCitera

Yogi:

ne

Ska försöka ändra mej för din skull[love]


   
SvaraCitera

ms_A:

Ska försöka ändra mej för din skull

tack, gullet[blush]


   
SvaraCitera

hahahahah här i GBG säger man (iaf jag o mina vänner) "la" [cute]

Till frågan. Eftersom han har valt att bara vara din KK i ett helt år så är chansen nog borta. Ta en annan av dina killar, för jag antar att du har fler än 1 på G? Det är bara onödigt o slöseri på tid om det är en pojkvän du vill ha, vrf tänker du ens på att försöka stanna kvar vid honom eller ha kvar honom som KK när han uppenbarligen inte känner samma för dig?

Det går inte att citera det SCHIM skrev; men

Det här kan också vara orsaken till varför han inte vill mer. Det är stor skillnad mellan att vara 20-22 och 25+, helt olika skeden i livet. Alla han känner kommer tycka att han är fail.

Men jag är snart 21 o min sambo är 26, inga konstigheter. Sen är han nog barnsligare än andra o jag nog lite vuxnare än andra. [rolleyes] han vänner tycker inte att han är fail, tror jag inte iaf[ops] eller hoppas[blush][cry] hahahahahahahahahhahahahhahaha

att dra alla över sträcket var lite onödigt där, i din hjärna kanske det är så att det är att misslyckas att behöva "ta" en yngre tjej? BLÄÄÄ PÅ DIG [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Ooooh vad jag hatar sånt.

Håller med. dessutom är ju ts 21 så antar att hennes polare också är i den åldern. man kanske hade förväntat sig lite mer...

ms_A:

Äsch det e la bra hon säger så vi fattar. [y]

haha jo, verkligen 🙂

Till TS: försök att få in något i ämnet när ni pratar mer känslosamt med varandra. men btw, varför har träffarna minskat? låter ju iten bra om du vill skaffa förhållande med snubben


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera