Aviseringar
Rensa alla

Göra reklam för sig själv?


Ämnesstartare

Jag är en attentionwhore och vill bli ''upptäckt'' av så många som möjligt, tex istället för att ha 50 likes på en bild på facebook vill jag ha 200. Jag vill veta nåt sätt att göra reklam för sig själv, nån som vet eller


   
Citera
Ämnesstartare

Nakenbilder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns sätt, men inga bra.
Du får fler likes men desto fler lär ju tycka illa om dig. Paradoxalt nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Finns sätt, men inga bra.
Du får fler likes men desto fler lär ju tycka illa om dig. Paradoxalt nog.

Du får gärna dela med dig ändå, jag är redan hatad, and i dont care


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohjulie:

Jag är en attentionwhore och vill bli ''upptäckt'' av så många som möjligt, tex istället för att ha 50 likes på en bild på facebook vill jag ha 200.

Finns det någon poäng eller syfte med det där? Tävlar du mot andra? Eller är du bara fånig, jag menar om du nu är 18 börjar det bli dags att komma ur det där stadiet...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är det du vill att folk ska upptäcka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är en talangskaout


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidskon:

vad är det du vill att folk ska upptäcka?

ehh.. mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

utmanande/nakna bilder fungerar alltid
eller göra något fullkomligt dementerat irrationellt


   
SvaraCitera
mynona

Myksa:

Eller är du bara fånig, jag menar om du nu är 18 börjar det bli dags att komma ur det där stadiet...

Man kommer väl inte ur behovet förrän man gjort erfarenhet av det, och även om idealet säger att man ska ha gjort en viss erfarenhet vid en viss ålder, så hänger de ju egentligen inte ihop.

Ont:

Det beror på vilka du vill ha uppmärksamhet från. Vill du ha så många som möjligt vill du alltså ha uppmärksamhet från majoriteten. Och den reagerar på den som skiljer sig från mängden. Se efter hur andra presenterar sig och skild dig sedan från dem genom att göra något annorlunda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Man kommer väl inte ur behovet förrän man gjort erfarenhet av det, och även om idealet säger att man ska ha gjort en viss erfarenhet vid en viss ålder så hänger de ju inte nödvändigtvis ihop.

Tänker mer på att för flickor i en viss ålder kretsar allt kring en själv och att synas.


   
SvaraCitera
mynona

Myksa:

Tänker mer på att för flickor i en viss ålder kretsar allt kring en själv och att synas.

Inte för pojkar? Det behovet kan ju kvarstå för evigt om det inte blir tillfredställt. Bättre att få behovet uppfyllt och därmed göra sig av med det. Har det inte blivit uppfyllt tidigare finns det ju kvar oavsett ålder.


   
SvaraCitera

ohjulie:

ehh.. mig?

Okey vi frågar såhär ... Vad får människor ut av att veta vem du är? [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför ska vi upptäcka dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

naken bilder eller gtfo


   
SvaraCitera