Aviseringar
Rensa alla

Göra slut eller inte?


Ämnesstartare

Hejsan.

Det är såhär, att jag är ihop med en kille som är 10år äldre än mig, och vi har varit tillsammans ungefär i 3 mån, plus att han bodde i thailand i 7mån.
Nu är det såhär att jag börjar känna att han inte bryr sig om mig så mycket längre. Ni vet, han säger aldrig hur mycket jag betyder för honom, han skickar inte längre några gulliga sms, och när jag skickar något gulligt, så svarar han inte.
Han har också börjat kalla mig saker jag verkligen inte vill bli kallad. Ofta får man höra saker som "om jag hade åkt direkt hem från jobbet så hade jag varit hemma nu och legat i min säng och kollat på en go film istället för att vara här". Det är inte jättekul o höra en sån sak...
Jag tycker verkligen om honom, men det känns mer och mer hopplöst. Jag vill prata med honom om det här, men vet inte hur jag ska börja. Och är rädd för att han bara ska säga "Men då skiter vi i allt då" , det är verkligen en sak han skulle kunna säga...
Snälla hjälp mig ...[shake]


   
Citera

Gör slut. Punkt.


   
SvaraCitera

gör slut


   
SvaraCitera

Göra slut.


   
SvaraCitera

Gör slut.


   
SvaraCitera

Ät kebab.


   
SvaraCitera

Gör kebab


   
SvaraCitera

age på er två?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

age på er två?

jag är 16, han 26..
love is blind 🙂


   
SvaraCitera

Fridabus:

jag är 16, han 26..
love is blind 🙂

mkay, känns lite hopplöst som du säger. jag menar du är inte ens myndig än, så en liten sak som att gå på krogen kan ni inte göra tillsammans (bara säger) och han har förmodligen andra ambitioner i livet till skillnad från dig. kom tillbaka om 8 år, typ [wink]


   
SvaraCitera

men gud, gör slut [zzz]


   
SvaraCitera

Har inte läst texten, men gör slut.


   
SvaraCitera

Gör kycklingdansen?

Nej men srsly. Gör slut. Han vill bara ligga.


   
SvaraCitera

Fridabus:

jag är 16, han 26..
love is blind 🙂

du vet att han utnyttjar dig bara? tror du på allvar att han ser en framtid med dig? [bigsmile]


   
SvaraCitera

Fridabus:

love is blind 🙂

"Love isn't blind, it's retarded" ;D


   
SvaraCitera