Aviseringar
Rensa alla

Göra slut på ett bra sätt.


Ämnesstartare

Hej jag och min tjej har varit tillsammans i cirka 5 månader, båda vi är 15 år. På senaste tid har jag tappat mina känslor för henne, vi har inga gemensamma intressen eller vänner. Hon är jättekär i mig men jag känner ej likadant. Vet ej var jag ska träffa hennne eller hur.


   
Citera

Först och främst ska du ju tänka över hur det är du vill. Vill du försöka bli kär i henne igen? Vill du att det ska ta slut mellan er? 

Det bästa är ju att prata om det, berätta för henne att du faller ur kärleken för henne, eller har fallit ur. Förhoppningvist så förstår hon och går med på att avsluta förhållanden på goda grunder, eller så försöker hon vinna tillbaka dig, vilket kan komplicera det hela och då, om du nu vill göra slut, så kan du bli tvungen att göra det på ett mindre bästa sätt. 


   
SvaraCitera

Du är 15 år, gå var otrogen varje dag o knulla hennes snygga polare


   
SvaraCitera

daygamer:
Du är 15 år, gå var otrogen varje dag o knulla hennes snygga polare

hehehehe men man bör ju göra slut först så att det är tydligt att det är slut


   
SvaraCitera
Listus

daygamer:
Du är 15 år, gå var otrogen varje dag o knulla hennes snygga polare

Vet inte hur gammal du är men tänk på vilka åldrar som hänger här, för du säger mycket konstiga saker som kanske inte e så passande.


   
SvaraCitera

Listus:

Vet inte hur gammal du är men tänk på vilka åldrar som hänger här, för du säger mycket konstiga saker som kanske inte e så passande.

Jag instämmer inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nicknick:
Först och främst ska du ju tänka över hur det är du vill. Vill du försöka bli kär i henne igen? Vill du att det ska ta slut mellan er? 

Det bästa är ju att prata om det, berätta för henne att du faller ur kärleken för henne, eller har fallit ur. Förhoppningvist så förstår hon och går med på att avsluta förhållanden på goda grunder, eller så försöker hon vinna tillbaka dig, vilket kan komplicera det hela och då, om du nu vill göra slut, så kan du bli tvungen att göra det på ett mindre bästa sätt. 

Sjävla grejen är att jag undrar hur jag ska göra slut. 


   
SvaraCitera

daygamer:
Du är 15 år, gå var otrogen varje dag o knulla hennes snygga polare

tycker synd om din framtida tjej


   
SvaraCitera

Jontejons:

Sjävla grejen är att jag undrar hur jag ska göra slut. 

Ja, var bara ärlig med henne, säg att du har fallit ur kärleken för henne. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nicknick:

Ja, var bara ärlig med henne, säg att du har fallit ur kärleken för henne. 

var ska vi träffas? Jag menar ska hon komma hem till mig för att jag ska förklara det o sen få skjuts hem gråtandes av sin pappa? Vi bor på landet så de går knappt bussar


   
SvaraCitera

Jontejons:

var ska vi träffas? Jag menar ska hon komma hem till mig för att jag ska förklara det o sen få skjuts hem gråtandes av sin pappa? Vi bor på landet så de går knappt bussar

Jaha, då kan det vara svårt. :s Kanske nära där hon bor? Kanske inte hemma hos henne, men ba nära... Alltså om hon är väldigt fast vid dig så kan det bli svårt. 


   
SvaraCitera

Det mest uppenbara är att inte vara taskig. Lägg inte skulden på henne, säg inget nedlåtande. Förklara att du har tappat dina känslor och att du tycker det skulle vara fel mot henne att fortsätta vara ihop med henne då. Gör det tydligt att du inte tycker hon är dålig eller så, utan att det bara är att ni inte passade som ett par helt enkelt. Om hon är kär i dig kommer hon bli ledsen, var beredd på det.


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

tycker synd om din framtida tjej

han är oskuld.


   
SvaraCitera

vincebruh:

han är oskuld.

menar Daygamer


   
SvaraCitera