Aviseringar
Rensa alla

Göran Hägglund (KD) avgår som partiledare


Ämnesstartare

reben:
e så ledsen

Hahahah aww pussss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas även Jan Björklund avgår så Birgitta Ohlsson kan ta över. Inte för att jag vill att det ska gå bra för FP iofs lol men ändå hon är iaf bättre


   
SvaraCitera

Gör han?


   
SvaraCitera

Mycket gladMycket gladMycket gladMycket gladMycket gladMycket gladMycket gladMycket gladMycket gladMycket gladMycket glad


   
SvaraCitera
Exner

De som kommer att flytta fram positionerna är Ebba Busch, Sara Skyttedal och Mats Odell. Ingen efterträdare är självklar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äntligen. 

Observera att jag och hans familj har en personlig strid som går långt tillbaks i tiden. Hade nog inte haft något emot honom som person om jag var uppväxt på annan ort i landet.   


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

presidente
Hon i ungdomsförbundet borde ta över.

Tycker att hon verkar bra med xD


   
SvaraCitera
b1son

jag vill också avgå


   
SvaraCitera

Zymba:
Själv tycker jag det är lite tråkigt faktiskt. Trots att vi står på helt olika sidor rent politiskt så tycker jag att Göran Hägglund har varit en skicklig retoriker, lugn och saklig debattör och faktiskt ganska rolig. Många andra politiker har sagt att just Göran Hägglund är en av de roligaste och trevligaste partiledarna, och det har jag också märkt av.

+1 Jag har inte riktigt hört honom såhär tidigare men han är sannerligen rolig och en härlig kille! Glad


   
SvaraCitera

Om man ser det hela från en sort KD-skala så kan det ju inte bli bättre i alla fall. Han får +1 i min bok för att han lyssnar på Elvis Costello. 


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:
Jag tycker det är synd att han avgår. Tycka vad man vill om partiets ideologi och sakpolitik, men Göran Hägglund är en av de svenska politiker som jag gillar mest.

+1 Tumme upp


   
SvaraCitera

Jag tycker att det är tråkigt att Göran Hägglund avgår som man märker med det stöd som jag har givit, han är en härlig kille med god humor och han har en finess där han blandar humor och politik på ett härligt sätt.

Jag hoppas att de väljer en bra ersättare som kan styra upp dagens situation, dock så är det lite svårt då SD får allt mer stöd men tack vare SD så börjar allianspartierna bry sig om integration och invandringsfrågan som är mycket positivt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Står nu mellan Ebba Busch Thor och Acko Ankarberg Johansson i vem som blir ny partiledare för KD.

Hoppas starkt på Ebba. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta gör ju att man bara håller på Ebba Busch Thor ännu mera:

http://www.dn.se/nyheter/sverige/ebba-busch-thor-pa-kontroversiella-bilder-i-israel/


   
SvaraCitera

Exner: De som kommer att flytta fram positionerna är Ebba Busch, Sara Skyttedal och Mats Odell. Ingen efterträdare är självklar.

Tror du inte risken finns att KvP flyttar fram sin position i nästa val om KD försvinner?


   
SvaraCitera