Aviseringar
Rensa alla

Göteborg


Ämnesstartare

Vad tycker ni om Göteborg
jag själv tycker att det tråkigt och bo i Göteborg!


   
Citera

Alla rensar fisk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SDniklas:
Alla rensar fisk?

Det stämmer inte..och jag tror du skämta men det är svårt att fatta när man har så tråkig humor som du.


   
SvaraCitera

Det är väl lite bökigt att bo i Göteborg, eftersom det bor många där och man kanske inte kan köra vart som helst i stan. Tycker att det är en helt okej stad, bor dock inte där.


   
SvaraCitera

Alla heter Glenn i Götäbörg, hähöh


   
SvaraCitera

Idon’tnookey:

Det stämmer inte..och jag tror du skämta men det är svårt att fatta när man har så tråkig humor som du.

Nä jag skämtar inte alls. Det var helt seriöst!!!!Glatt skålande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan bara komma på tre positiva saker med Gbg - Liseberg, Scandinavium och Ullevi och bra fiskutbud (Feskekörka).  Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SDniklas:

Nä jag skämtar inte alls. Det var helt seriöst!!!!Glatt skålande

Tar det där som ett skämt också


   
SvaraCitera

Bor ej där men Göteborgs skämt och dealäkten e ju nice haha


   
SvaraCitera

Var där en dag för några år sedan
Verkade väl vara helt ok ställe


   
SvaraCitera

Göteborg är staden där Göte Borg bor. Glad

Har lärt mig orientera runt domkyrkan, till haga och till linneplatsen från centralen. Men efter att gått där några gånger nu tycker jag att de inte finns några intressanta butiker alls?? Tröttnat helt på och shoppa och fynda, jag vill gå på barer där man kan spela biljard och olika spelhus! Sitta ute och äta glass med nån vid trädgårdsföreningen. Höra vattnet från fontänen. Åka rullskridskor med någon... och titta på stadens lampor och alla ljus när solen gått ner. Rodnar Museumen har också blivit tråkiga, men ska bli lite spännande och gå på sjöfartsmuseumet igen. Ett barndomsminne. 

Men jag blir så sömnig redan klockan åtta.Tumme ned


   
SvaraCitera

Som bosatt i Götet hela livet rekommenderar jag Göteborgskursen till alla som ska besöka bästkusten. Tumme upp


   
SvaraCitera

Anonymamjag: Göteborgs skämt

Vi får SKJUTA TILL mer resurser till Hisingen. 

Hur många bor det i Tyskland? - GÖR MANY

Vad säger man till en engelsk sjöman som ramlat överbord.
Dö, han talar ju engelska flytande!

Hur många göteborgare bor det i Kanada?
Åttava?

De jag kan på rak arm. 


   
SvaraCitera

Axel_von_Färsen:
Som bosatt i Götet hela livet rekommenderar jag Göteborgskursen till alla som ska besöka bästkusten. Tumme upp

"Det här är spårvagnen. Den kommer man snabbast fram med, om man inte går då dvs"

Mm väljer alltid promenader, tur att man inte har några problem och fråga folk längre men varför lyckas jag hela tiden hitta folk som inte kan hitta och är vilse. TröttFörsöker alltid stoppa kompisgäng men de brukar inte höra mig och bara gå vidare. </3


   
SvaraCitera

Axel_von_Färsen:

Vi får SKJUTA TILL mer resurser till Hisingen. 

Hur många bor det i Tyskland? - GÖR MANY

Vad säger man till en engelsk sjöman som ramlat överbord.
Dö, han talar ju engelska flytande!

Hur många göteborgare bor det i Kanada?
Åttava?

De jag kan på rak arm. 

KonstCafé ligger precis under Eriksberg med surrealistiska tavlor och hembakat. Konstnärens egna ateljé. Mycket bra ställe och finns även kurser! Krånglig resväg bara.  

Jag ska leka rövare i skogarna däromkring också. Kommer driva en handel där Blink


   
SvaraCitera