Aviseringar
Rensa alla

Göteborgare


Ämnesstartare

Tjaa Guys, finns det folk från Göteborg på den här sidan?


   
Citera

Göteborg e sämst


   
SvaraCitera

PWr:
Göteborg e sämst

Varför på detta viset nudå, håller med om att staden är supertrist och nördbutikerna stängs. 


   
SvaraCitera

Fuck gbg sthlm 4 life


   
SvaraCitera

Unknown17:
Tjaa Guys, finns det folk från Göteborg på den här sidan?

Oskyldig kanske de 


   
SvaraCitera

Danneboi:

Oskyldig kanske de 

Vi finns! 


   
SvaraCitera

Kan bara komma på fem positiva saker med Gbg.

1. Ullevi (många bra konserter sommartid)
2. Scandinavium (många bra konserter övrig tid på året)
3. Feskekörka - på rikssvenska "fiskekyrkan" (har ett otroligt stort utbud av färsk fisk till otroligt höga priser)
4. närheten till Atlanten, eller Kattegatt eller Skagerrak (vad man nu vill kalla det) är SUPER. 08-orna bor ju vid världens skitigaste avloppsdike.
5. Gbg ligger betydligt närmare kontinenten än vad Sthlm gör som rent landsdelsmässigt gränsar till Norrland.


   
SvaraCitera

politisk realist:
Kan bara komma på fem positiva saker med Gbg.

1. Ullevi (många bra konserter sommartid)
2. Scandinavium (många bra konserter övrig tid på året)
3. Feskekörka - på rikssvenska "fiskekyrkan" (har ett otroligt stort utbud av färsk fisk till otroligt höga priser)
4. närheten till Atlanten, eller Kattegatt eller Skagerrak (vad man nu vill kalla det) är SUPER. 08-orna bor ju vid världens skitigaste avloppsdike.
5. Gbg ligger betydligt närmare kontinenten än vad Sthlm gör som rent landsdelsmässigt gränsar till Norrland.

funkar ju också bra kollektivtrafik i göteborg Tumme upp


   
SvaraCitera

Danneboi: funkar ju också bra kollektivtrafik i göteborg Tumme upp

Har faktiskt aldrig åkt kollektivtrafik i Gbg, bara egen bil och konfronterats med alla parkeringsvakter (lapplisor) ELLER åkt taxi och försökt pruta som fan på taxiresan och gjort mig ovän med många taxichaffisar. Glad


   
SvaraCitera

politisk realist:

Har faktiskt aldrig åkt kollektivtrafik i Gbg, bara egen bil och konfronterats med alla parkeringsvakter (lapplisor) ELLER åkt taxi och försökt pruta som fan på taxiresan och gjort mig ovän med många taxichaffisar. Glad

gött


   
SvaraCitera

Bor nästan i Gbg 


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Varför på detta viset nudå, håller med om att staden är supertrist och nördbutikerna stängs. 

Göteborg skulle kunna var ett annat ord för "regn" för att det regnar där hela tiden Galen Och sen är ju Stockholm alltid bäst!


   
SvaraCitera

PWr:

Göteborg skulle kunna var ett annat ord för "regn" för att det regnar där hela tiden Galen Och sen är ju Stockholm alltid bäst!

Men jag heter ju Cloud Cool Jag hört det alltid är sol i Falkenberg, och jag lyckas alltiiid klara av att undvika regnet när jag ska gå hem från jobbet. Det börjar alltid regna som värst när jag går in! Mycket glad


   
SvaraCitera

Bästkusten Hjärta

Hjärta


   
SvaraCitera