Aviseringar
Rensa alla

Gojira


Ämnesstartare

Okej. En simpel fråga. Vilken är den bästa Gojira - filmen?

Själv får jag medge att jag tycker att Gojira (1954) och Mechogodilla II är dem bästa.

Motivering kommer inom kort.


   
Citera

Jag har den filmen. xD Men jag ska sälja den för det är skit.


   
SvaraCitera

Have a_Cigar:

Gojira (1954)

FTW! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gewehr:

FTW!

Yeay! Du har bra filmsmak där! Gummidräkter och modeller. Det är charmigt, även för dagens filmer! [bigcheers]


   
SvaraCitera

Have a_Cigar:

Yeay! Du har bra filmsmak där! Gummidräkter och modeller. Det är charmigt, även för dagens filmer!

Filmvetenskapen har gjort karl av mig. Snygg avatar för övrigt, besökte Jimmys grav i samband med hans 30:e dödsdag häromåret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gewehr:

Filmvetenskapen har gjort karl av mig. Snygg avatar för övrigt, besökte Jimmys grav i samband med hans 30:e dödsdag häromåret.

Haha. Man tackar. Nice, vad heter kyrkogården som han är begravd i? Minns att det var i Paris. Hur var det vid graven, var det mycket blommor och prydnander?


   
SvaraCitera

Have a_Cigar:

Haha. Man tackar. Nice, vad heter kyrkogården som han är begravd i? Minns att det var i Paris. Hur var det vid graven, var det mycket blommor och prydnander?

Den heter Père-Lachaise, där ligger det sjukt mycket stora personligheter. Där ligger Edith Piaf, Oscar Wilde, Balzac, Chopin, Proust. De flesta har rätt flådiga gravar, Jims är ganska anspråkslös. Men den är helt begravd (no pun intended) i ljus och kransar och blommor. Genom hela kyrkogården (som är löjligt jävla stor) är det skyltat till hans viloplats, genom att folk har klottrat på andras gravar, typ "Jim ------->". Man kan ju tycka vad man vill om den saken, men grymt charmigt är det. [cute]

Om jag ändå skryter med mina upplevelser kan jag nämnas att jag blev intervjuad i svensk radio (P1, har jag för mig att det var) om min kärlek till The Doors. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gewehr:

"Jim ------->". Man kan ju tycka vad man vill om den saken, men grymt charmigt är det

Det säger ganska mycket över att folk kommer ditt bara för honom. Det är faktiskt tufft! [smile]

gewehr:

Den heter Père-Lachaise, där ligger det sjukt mycket stora personligheter. Där ligger Edith Piaf, Oscar Wilde, Balzac, Chopin, Proust.

Nice! Då får man titta efter Edith Piaf och Oscar Wilde. Men först kommer Jim. Hans röst var så, elegant, cynisk och mörk. [cool]

gewehr:

Om jag ändå skryter med mina upplevelser kan jag nämnas att jag blev intervjuad i svensk radio (P1, har jag för mig att det var) om min kärlek till The Doors.

Jäklar, hur lyckades du med att komma med där? [chocked]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera