Aviseringar
Rensa alla

GOMORRON GÖTALAND


Ämnesstartare

För i helvete, jävla fåntrattar och smygbögar. UM är ju fan mer dött än Michael Jackson! Var är alla töntar som ska få ta all skit från mig bara för att jag omvandlar min smärta till förolämpningar mot okända människor på internet? Fan asbögigt det här


   
Citera
Ämnesstartare

Du är tvättstugesjukness in a box...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

Du är tvättstugesjukness in a box..

Har asmycket aggressioner som jag inte får något utlopp för, det är jävligt frustrerande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tvättbjörn! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Tvättbjörn! [mad]

Diskbjörn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Har asmycket aggressioner som jag inte får något utlopp för, det är jävligt frustrerande

Gosse, då föreslår jag att du gör likt alla andra som har aggressioner vilka pyr inombords


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Diskbjörn

That's what she said!
...
And that was the very last thing she said as well [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Tvättbjörn!

Hur fan kom den in i bilden hah?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

Hur fan kom den in i bilden hah?

De är små, fula saker som inte är relaterade till björnar, således en förolämpande term [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

De är små, fula saker som inte är relaterade till björnar, således en förolämpande term

MEN VAD ÄR DET MED DIG TVÄTTBJÖRNAR ÄR FÖRNÄMA DJUR SOM FÖRTJÄNAR RESPEKT [mad] [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

De är små, fula saker som inte är relaterade till björnar, således en förolämpande term

Vad säger du om exempelvis Björn Borg då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

MEN VAD ÄR DET MED DIG TVÄTTBJÖRNAR ÄR FÖRNÄMA DJUR SOM FÖRTJÄNAR RESPEKT [mad] [bigsmile]

Varför ser jag då inga björnar här som tvättar mina kläder? Har fan inte ens varken tvättkatt eller tvätthund


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

MEN VAD ÄR DET MED DIG TVÄTTBJÖRNAR ÄR FÖRNÄMA DJUR SOM FÖRTJÄNAR RESPEKT

DE SKA EJ KALLAS BJÖRNAR [mad][mad][mad][mad]
SVAGA SMÅ SKITDJUR! DET ÄR VAD DE ÄR! SNO BJÖRNARNAS NAMN [mad][mad][mad][mad][mad]

Evil Conduct:

Vad säger du om exempelvis Björn Borg då?

Hemsk uppenbarelse. Hemsk.
Fast hans ras heter dock inte något som har men björnar att göra, vilket förminskar brottet... Hade varit ok till och med om han varit biffig..

Evil Conduct:

Varför ser jag då inga björnar här som tvättar mina kläder? Har fan inte ens varken tvättkatt eller tvätthund

DE ÄR INGA BJÖRNAR!!!! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Varför ser jag då inga björnar här som tvättar mina kläder? Har fan inte ens varken tvättkatt eller tvätthund

För att du inte har betalat in på bumbibjörnskontot denna månad. Letar du billig städhjälp får du anställa svartbjörnar som tvättar åt dig till pisslön


   
SvaraCitera