Aviseringar
Rensa alla

google chrome - youtube problemss


Ämnesstartare

alltså jag skaffade google chrome. sen gick jag in på youtube och då funkade det inte. gick inte att se ngn video.

det står så här:

Hej! Du har antingen inaktiverat Javascript eller så har du en gammal version av Adobes Flash-spelare. Hämta den senaste Flash-spelaren.

alltså hur aktiverar man javascript om det nu skulle vara inaktiverat? hur vet man liksom?

och när jag gick in på adobe flashplayer grejen och skulle ladda ned senaste versionen så kom det upp att jag skulle stänga ner följande program - chrome [rolleyes]
och då kollade jag på de webläsare man kunde ha och då stod ju självklart chrome inte med..

alltså jag fattar ingenting, kan ngn hjälpa? [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men kom med hjälp då. och varför raderar ngn inläggen? gah, allt går åt helvete idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

etta något inte och genast till forum för att fråga efter hjälp, ABSOLUT IRRITERANDE!!

[rolleyes]

skulle man kan kunna få hjälp istället för en massa idioter som klagar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du senaste flash?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NYSON_IS_BACK:

Har du senaste flash?

jag tror det, men annars så försökte jag ju skffa det, klickade på länken som kom upp vid youtube grejen.

MÅLARPENSEL:

det står så här:

Hej! Du har antingen inaktiverat Javascript eller så har du en gammal version av Adobes Flash-spelare. Hämta den senaste Flash-spelaren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men hjälp? :S


   
SvaraCitera

Don't help google with their world domination.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera