Aviseringar
Rensa alla

Gossip girl VAFAN [confused] spoiler


Ämnesstartare

chuck blir SKJUTEN (värsta scenen ever), dan gjorde georgina på smällen, blair blir arg för chuck hade sex med jenny de va inte ens tillsammans chuck hann inte ens fria och nate har börjat fiffla med horor??? Jenny börjar gråta och tycka synd om sig själv och hata chuck! hant tog inte hennes oskuld hon gav den till hononm! gud asså de här va sämsta avsnittet de går ju bara neråt [confused]


   
Citera
Ämnesstartare

Gillade Jenny helt plötsligt Chuck?;s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

...[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var Var var?? ???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men wtf den har jag ju redan sett. jenny ska väl försvinna från serien för att Taylor Momsen inte sköter sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iooon:

Gillade Jenny helt plötsligt Chuck?;s

Nej, hon kände sig ensam, han kände sig ensam=sex

soimpolite:

var Var var?? ???

season finale..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Men wtf den har jag ju redan sett. jenny ska väl försvinna från serien för att Taylor Momsen inte sköter sig

Vadå såg du avsnittet? Där chuck blir skjuten osv?
vet inte men jag tror inte hon skrivit upp sig för nästa säsong


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror iaf inte jag kmr fortsätta kolla på serien de har förstört den. Chuck borde inte gå tillbaka till sitt "gamla jag", hans karaktär har ju fan utvecklats palla gå tillbaka i tiden. Serena är en hora, samma med Nate, dessutom så passar de inte ihop, de ger ingenting spännande, de är mest bara Barbie & Ken. Dan vill jag se med Blair! Chuck skulle va kul att se som pappa så han slutar vara så... Chuck Bass. Vanessa=BOOORING Jenny är mest bara en patetisk karaktär rufus e en tönT!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Vadå såg du avsnittet? Där chuck blir skjuten osv?

Nej, trodde du menade spoilern som låg ute på Perez Hilton

Men är avsnitt 22 det sista? Det är det väl inte? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Nej, trodde du menade spoilern som låg ute på Perez Hilton

Men är avsnitt 22 det sista? Det är det väl inte? [shake]

Nej, säsong fyra kommer ju sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Nej, säsong fyra kommer ju sen

Nej men jag menar är 22 sista i säsong 3?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Nej men jag menar är 22 sista i säsong 3?

aaa :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det har ju inte alls gått neråt, det var ju asnice avsnitt.

Angelize:

chuck blir SKJUTEN (värsta scenen ever)

agree.

bästa scenen var när chuck skulle fria och dan kom och gav han käftsmäll. men ja, förstår att blair blir sur när han sexar JENNY även fast de inte var tillsammans [tard]

jenny är så jävla jobbig karaktär, sexar med chuck av egen vilja och sen bryter ihop


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

aaa :p

Kollar på det nu :pp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

bästa scenen var när chuck skulle fria och dan kom och gav han käftsmäll. men ja, förstår att blair blir sur när han sexar JENNY även fast de inte var tillsammans [tard]

Ja haha men blev jävligt sur. Ville se Blairs reaktion. Nu kommer hon aldrig få veta att han tänkte FRIA!


   
SvaraCitera