Aviseringar
Rensa alla

Gotland


Ämnesstartare

Hej jag behöver hjälp om hur jag kan ta mig till gotland för ett bra pris så snabbt som möjligt vill åka till visby om max 2 och en halv vecka, tack i förhand!


   
Citera

Finns inget bra pris. Men färja är det billiga alternativet och sedan buss/tåg till hamnen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

buss/tåg

måste åka det till oskarshamn sen färja över


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Från Oskarshamn finns det inget billigare än färjan.

Ekonomiplats och Ungdom om du är det är såklart det billigaste.
Ekonomiplatsen är ganska jobbig att sitta på om man inte är flera som kan sitta i restaurangtorget och prata.


   
SvaraCitera

Reaper:

måste åka det till oskarshamn sen färja över

Ja precis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad kan det kosta då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reaper:

vad kan det kosta då?

http://www.destinationgotland.se/dg/farja/priser.asp


   
SvaraCitera

kalah:

http://www.destinationgotland.se/dg/farja/priser.asp

Aa, dedär jävla företaget borde kölhalas. Jag är på Gotland rätt ofta då jag har släkt där. Varje gång så går hela semesterkassan pga deras ohyggligt onormala monopolpriser.[mad]

Simma över själv kan du ju också göra men det är inget som rekommenderas. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker priserna har varit ganska bra, men då var dom fasta.
Nu är det ju rörliga priser precis som på SJ och då borde dom fanimej kölhalas....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JanJoergen:

Simma över själv kan du ju också göra men det är inget som rekommenderas.

Satsar på Adyk till lumpen så ja varför inte

men jag skrotar den idén nu


   
SvaraCitera

heli


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JanJoergen:

Aa, dedär jävla företaget borde kölhalas. Jag är på Gotland rätt ofta då jag har släkt där. Varje gång så går hela semesterkassan pga deras ohyggligt onormala monopolpriser.

Word på det där! Befinner mig i exakt samma situation rätt ofta. Lite ovärt om man ska ner dit på sommaren då det dessutom är dubbelt så dyrt.


   
SvaraCitera

Reaper:

Satsar på Adyk till lumpen så ja varför inte

Haha ja, vet dock inte om det är meriterande men du lär ju slå Amf1's sim-krav med hästlängder. xD[bigsmile]

Justified:

Word på det där! Befinner mig i exakt samma situation rätt ofta. Lite ovärt om man ska ner dit på sommaren då det dessutom är dubbelt så dyrt.

[bigcheers]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera