Aviseringar
Rensa alla

Gott folk...


Ämnesstartare

...vad händer i afton? Jag har inga pengar och jag har inga planer. Allt jag har är 12 öl och ett busskort, nån som kan tänka sig styra hemmafekke?


   
Citera
Ämnesstartare

om jag får 6 öl o du åker till örebro


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför har inte du fest?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
varför har inte du fest?

Har inget eget ställeRodnarBor dessutom på landet, ingen skulle orka ta sig ut hit!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Har inget eget ställeRodnarBor dessutom på landet, ingen skulle orka ta sig ut hit!

aha. har inte du jobb och inkomst?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

aha. har inte du jobb och inkomst?

Jo men jag tillhör dem som glassar runt med kortet och aldrig tar ut pengar.Men mitt kort blev stulet igår (fredagen den 13:e du vet) så jag har spärrat det och får inte nåt nytt förrns typ onsdag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Jo men jag tillhör dem som glassar runt med kortet och aldrig tar ut pengar.Men mitt kort blev stulet igår (fredagen den 13:e du vet) så jag har spärrat det och får inte nåt nytt förrns typ onsdag.

aj då. varför bor du då hemma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kom till Skaraborg så kan vi supa och slåss knegarn!

Lovar, jag super HÅRT. Vi kan köra en tävling. Den som deckar först är klen! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

aj då. varför bor du då hemma?

Det är billigast så. Sen är jag väl tyvärr ganska kräsen när det kommer till att köpa bostad. För det första vill jag ha en bostadsrätt minst och för det andra vill jag ha det till ett rimligt pris (självklart). Men också där är jag för snål. Nu har jag inte nåt problem med att det ligger en timme från stan för långa resor är jag van vid. Åkte trots allt två timmar enkelresa när jag gick gymnasiet. Sen alla gånger man suttit på den där Gotlandsfärjan som är tre timmar enkel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Det är billigast så. Sen är jag väl tyvärr ganska kräsen när det kommer till att köpa bostad. För det första vill jag ha en bostadsrätt minst och för det andra vill jag ha det till ett rimligt pris (självklart). Men också där är jag för snål. Nu har jag inte nåt problem med att det ligger en timme från stan för långa resor är jag van vid. Åkte trots allt två timmar enkelresa när jag gick gymnasiet. Sen alla gånger man suttit på den där Gotlandsfärjan som är tre timmar enkel.

tycker du inte att du borde flytta? tänker på dina föräldrar och  dig själv. hur kul är det att bo hemma när man är över tjugo och faktiskt har möjlighet att flytta? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns mkt att göra, titta på film är ett exempel och läsa är också mysigt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Finns nada att göra. Jag börjar inte jobba förrän kl 17:00. Har inte ens pallat kravla ur sängen än. Sängen är min bästaste vän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad: Finns nada att göra. Jag börjar inte jobba förrän kl 17:00. Har inte ens pallat kravla ur sängen än. Sängen är min bästaste vän.

Va jobbaru med Volvo? Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:
finns mkt att göra, titta på film är ett exempel och läsa är också mysigt 🙂

Jag köpte nya filmer igår. Kan ju kolla på någon av dom! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som en av ledarna på en ungdomsgård, sedan snart 2 år Glad

Gruvan:

Va jobbaru med Volvo? Glad


   
SvaraCitera