Aviseringar
Rensa alla

Gränsen för otrohet


Ämnesstartare

Var anser ni att gränsen för otrohet går?
Är det vid fysisk kontakt såsom kyssar och hångel, eller kan man även klassa smssex osv som otrohet?

Dela med er och lätta hjärtat, men är bara intresserad av seriösa svar.


   
Citera

analsex


   
SvaraCitera

Skulle bli arg om jag hade en pojkvän som skrev massa snusk till andra tjejer, men det är inte otrohet i mina ögon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Skulle bli arg om jag hade en pojkvän som skrev massa snusk till andra tjejer, men det är inte otrohet i mina ögon.

Inte heller om det var till bl.a en exflickvän han skrev till ?


   
SvaraCitera

getout:

Inte heller om det var till bl.a en exflickvän han skrev till ?

Nej, men det är i vilket fall ett svinigt beteende som inte bör accepteras.


   
SvaraCitera

Puss på munnen.
Även kramar där man klänger på varandra

Sms sex och liknande är absolut inte okej! Skulle bli jätteledsen och förmodligen skulle han inte se mig mer.


   
SvaraCitera

batleth:

analsex

Faktiskt haha.

Om min kille knullade nån snygg tjej på fyllan en ggn skulle jag inte bry mig så mycket, men om han lät en annan kille knulla honom skulle jag nog bli skogstokig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fysisk kontakt som är mer intimt än bara vänskapskramar och sånt såklart, men även tydliga flörtar osv som typ sms-sex och sånt. Men att hålla handen med en kompis man haft jättelänge är okay enligt mig [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bl0cket:

Puss på munnen.
Även kramar där man klänger på varandra

Sms sex och liknande är absolut inte okej!

Håller med, det är ganska svårt att säga var den exakta gränsen går det beror ju på sitvasionen också men jag skulle då inte aceptera det bl0cket skrev. osyldiga flörtar är ok så länge det inte blir mer än så.


   
SvaraCitera

Andy91:

Om min kille knullade nån snygg tjej på fyllan en ggn skulle jag inte bry mig så mycket, men om han lät en annan kille knulla honom skulle jag nog bli skogstokig.

Är det för att din kille är homosexuell som du känner så?
Hade det varit annorlunda om han vore bi?


   
SvaraCitera

Link:

Är det för att din kille är homosexuell som du känner så?
Hade det varit annorlunda om han vore bi?

Han är bisexuell. Men det känns liksom mer privat eller nått. Han har haft sex med många tjejer innan vi träffades, men jag är den enda kille han varit med, hans rumpa är min och där har igen annan varit [crazy]


   
SvaraCitera

getout:

Är det vid fysisk kontakt såsom kyssar och hångel, eller kan man även klassa smssex osv som otrohet?

Smssex räknas som otrohet. Inte flirtiga sms, men smssex. Typ "Jag blir så kåt när jag tänker på dig, vill slicka din fitta nu. Tänk på min hårda kuk djupt inne i dig..."
Då är det ju som sex. Fast i sms.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

konstruktioner:

Smssex räknas som otrohet. Inte flirtiga sms, men smssex.

Tycker du även att antyda att man t.ex ska duscha ihop med en annan part med sexuella anspelningar kan räknas som otrohet? Är det lindrigare så länge det är via sms eller msn, eller blir det snäppet värre när det övergår till att prata i telefon?


   
SvaraCitera

pussas eller "gosa"/pilla på varandra på nåt vis. Svårt att dra gränsen egentligen. [shake]

Och som sagt, camsex och snusk är inte tillåtet.


   
SvaraCitera

Jag vet inte riktigt.


   
SvaraCitera