Aviseringar
Rensa alla

Graflunds


Imgood
Ämnesstartare

Hej
Det är så här att vi har bott i en lägenhet i 5 år. innan vi flyttade in så fixat de tapetseringen o allt annat.
Nu när de gjorde besiktet så tyckte de att man borde byta tapeten. vi gjorde det på egen hand. det kostade oss mycket. några tusent iaf.
Men nu har de besiktat lägenheten igen och de säger att de trasiga delarna på väggen som vi har fixat har inte exakt samma färg alltså den är nyare . men vi har ju fixat det med ny tapet.nu vill de att vi ska byta hela tapeten i rummet även de delarna som inte är trasiga. de sa att vi skulle bara byta de områden som är trasiga ..
de andra rummen. de säger at ttapetseringen är inte godkänd. och Nu vill att vi ska byta helaaaaaaaaaaaaaaa tapetseringen.
Nu har vi fått en annat lägenhet som har helt trasig tapet. äckligt. de säger att vi ska vänta till agusti så fixar de v¨åra nya rum.
Nu vill jag ha eran hjälp. Hur ska jag knäcka dem hur ska jag komma överens med dem att jag har gjort som de har sagt. de vill att vi ska fixa lägenheten som har varit skadad i 15 år..


   
Citera

Imgood:

Men nu har de besiktat lägenheten igen och de säger att de trasiga delarna på väggen som vi har fixat har inte exakt samma färg alltså den är nyare .

Ja men när tapeten börjar bli ful brukar man ju faktiskt vanligtvis byta hela, annars är det ju svårt att få till exakt samma färgnyans eftersom den gamla tapeten kanske är mer blekt.


   
SvaraCitera

Imgood:

Hur ska jag knäcka dem

Döda deras husdjur och spika fast dem på väggarna.


   
SvaraCitera
Imgood
Ämnesstartare

Lilliean:

a men när tapeten börjar bli ful brukar man ju faktiskt vanligtvis byta hela, annars är det ju svårt att få till exakt samma färgnyans eftersom den gamla tapeten kanske är mer blekt.

men hon sa at jag skulle byta det som är trasigt. det klart att det nya och gamla har olika färgnyanser.. det kommer fan kosta mig några tusent. dock skulle de aldrig byta hela tapeten själva..
Den nya lägenheten vi har flyttat till ser bajsigt ut. vi sa åt dem att byta tapeten men de har inte gjort det..


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera