Aviseringar
Rensa alla

Grand Theft Auto V


Ämnesstartare

Känn er fria att fritt fram skriva om GTA V! 😀

Har själv haft spelet sedan release och ligger på 102 timmar för tillfället. Favoritkaraktären är ju såklart Trevor, men rent storymässigt är Michael bäst. Michael känns också en aning mer välskriven än Trevor och Franklin, även om båda sistnämnda inte är dåligt skrivna alls.


   
Citera

GTA V är vansinnigt bra! Har dock inte hunnit komma så långt. Funderar på att sjukanmäla mig och bara kötta i flera dagar i sträck, gorbys, jolt cola och massa candyking. hahahaha! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fridask: GTA V är vansinnigt bra! Har dock inte hunnit komma så långt. Funderar på att sjukanmäla mig och bara kötta i flera dagar i sträck, gorbys, jolt cola och massa candyking. hahahaha! 😀

Låter finfint! Har du testat några utav fusken än? Fast Run kombinerat med Explosive Melee Attacks är stört kul.


   
SvaraCitera

Grymt bra spel. Dock lite ute nu. Tjacka redan på releasen och varvade efter drygt en vecka fast jag inte ens skyndade mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Grymt bra spel. Dock lite ute nu. Tjacka redan på releasen och varvade efter drygt en vecka fast jag inte ens skyndade mig.

Jag klarade kampanjen för ett tag sedan och är inne på min andra genomspelning. Det finns ju dock annat att göra utanför storyn vilket e f1 najs.


   
SvaraCitera

Monokromt: Jag klarade kampanjen för ett tag sedan och är inne på min andra genomspelning. Det finns ju dock annat att göra utanför storyn vilket e f1 najs.

Sant. Fattar inte varför man ska spela om det. Fast du kanske valde A eller B.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Sant. Fattar inte varför man ska spela om det. Fast du kanske valde A eller B.

Jag valde C. Vet dock redan vad som händer i A och B. Jag spelar mest om det för att jag rådiggar storyn.


   
SvaraCitera

Jag minns gamla goda gta när man såg det ovanifrån och körde via datorn. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daniellas: Jag minns gamla goda gta när man såg det ovanifrån och körde via datorn.

Min pappa hade första spelet till Playstation 1. Fantastiska tider indeed.


   
SvaraCitera

Monokromt: Jag valde C. Vet dock redan vad som händer i A och B. Jag spelar mest om det för att jag rådiggar storyn.

Bra val. Okej, kollade du också via youtube? Jo skulle nästan kunna göra detsamma då det känns rätt tomt nu när man lirar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Bra val. Okej, kollade du också via youtube? Jo skulle nästan kunna göra detsamma då det känns rätt tomt nu när man lirar.

Yesbox, jag kollade via Youtube. C-alternativet kändes ju mest logiskt för Franklin enligt min mening. Slutet var bra, men tycker att det kunde ha varit lite svårare dock.


   
SvaraCitera

Monokromt: Yesbox, jag kollade via Youtube. C-alternativet kändes ju mest logiskt för Franklin enligt min mening. Slutet var bra, men tycker att det kunde ha varit lite svårare dock.

Absolut. Fan kidsen idag skulle ju testa Vice City och San Andreas som faktiskt var svåra spel. Fick fuska sönder för att klara dem. Visserligen var jag närmare tio år yngre då och inte lika duktig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Absolut. Fan kidsen idag skulle ju testa Vice City och San Andreas som faktiskt var svåra spel. Fick fuska sönder för att klara dem. Visserligen var jag närmare tio år yngre då och inte lika duktig.

Haha håller med! Dock skulle väl de flesta kids avstå, grafik-bortskämda som dem är idag. Det är synd.


   
SvaraCitera

Monokromt: Haha håller med! Dock skulle väl de flesta kids avstå, grafik-bortskämda som dem är idag. Det är synd.

Instämmer. Hur ska det gå i framtiden för dessa barn? Fruktansvärt.


   
SvaraCitera

Är ni också med i den där smsgruppen för GTAV? Rätt kul när man spelar faktiskt =) 


   
SvaraCitera