Aviseringar
Rensa alla

grannar som borrar när man har ont i huvudet


Ämnesstartare

DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

fy fan för dem. hade grannar som brukade borra kl 6 på morgonen och kl 11 på kvällen [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mina grannar borrar alltid. sist skrek jag högt tills de slutade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har grannar som övar trumpet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Döda dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

har grannar som övar trumpet

haha låter iaf mysigare[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En gång skulle vi ha en större redovisning i skolan. Gubbarna som borrade blev tillsagda säkert 3gånger innan dom fattade hur mycket dom väsnades [crazy]
Var lite kul för alla studenterna skrattade [badgrin]


   
SvaraCitera

Ring störningsjouren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Ring störningsjouren.

äru allvarlig? : c


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

äru allvarlig? : c

Har man en granne som stör en på obekväma tider ska man inte acceptera det.


   
SvaraCitera
zIGGE

haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Har man en granne som stör en på obekväma tider ska man inte acceptera det.

tror inte kl 15 räknas som en obekväm tid[n] bara jag som är hemma o är sjuk så skulle nog tycka att det var obekvämt oavsett tid. och måste han borra nåt så är det väl en lika bra tid att göra det som någon annan.

och varför ska man inte acceptera det? tycker det känns lite overkill att min granne ska riskera att bli utslängd och hemlös, för att jag inte ska ha lite ont i huvudet i 10 minuter. liiite egoistiskt bara. även om det var på en faktiskt obekväm tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Så jävla länge sedan detta hände mig, men det känns ändå som igår. Detta måste lätt vara världens bästa grej. Ja, alltså att bli fullkomligt galen på.

My dreams are her:

Ring störningsjouren.

Störningsjouren finns inte till för att man själv ska kunna diktera vilken tid på dygnet man ska störd[rolleyes]Haha fatta om det hade funkat så vad nedringda dom hade varit[bigsmile]Finns ju så kinkiga människor som inte vill att det ska vara minsta lilla oljud NÅGONSIN... Ta detta stolpskott som exempel:

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.1024256--forbjudet-att-spola-efter-klockan-1...

Äntligen en ursäkt att länka den artikeln...

Nintendos BFF:

tror inte kl 15 räknas som en obekväm tid

Är ganska säker på att störningsjouren inte hade gjort något. Eller jo, möjligen sagt något i stil med "A asså ring igen om dom inte slutat om 3 timmar" eller nåt...

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

er

åh hej är du tillbaks?[love] eller har du varit borta eller nåt? känns så


   
SvaraCitera