Aviseringar
Rensa alla

grannar som borrar när man har ont i huvudet


Ämnesstartare

Nintendos BFF:

åh hej är du tillbaks?[love]

[blush][smile][love]

Nintendos BFF:

ller har du varit borta eller nåt? känns så

Har varit på MC-resa i Rumänien i tre veckor. Och haft semester i 6 veckor. Valt att göra annat än att nöta här[crazy]

Får se hur mycket "tillbaka" jag är...

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller så spelar dom basket, INOMHUS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Har varit på MC-resa i Rumänien i tre veckor. Och haft semester i 6 veckor. Valt att göra annat än att nöta här

åh kuligt med långledigt, haru mc? :e

framtidskon:

eller så spelar dom basket, INOMHUS

haha wtf[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

åh kuligt med långledigt

Mhh, fast e tillbaka på jobbet nu till den 21a ^^

Nintendos BFF:

haru mc?

Ja, sedan några år tillbaka. Eller ja, min nuvarande har jag visserligen bara haft i två år, men ja, jag har sedan några år tillbaka haft MC i min ägo och kört när det varit säsong[smile] Dock är detta andra gången jag gör en långresa, fram tills förra året körde jag bara omkring i Sverige... fast 500 mil på tre veckor är rätt ok tycker jag[y]

framtidskon:

eller så spelar dom basket, INOMHUS

lol'd[bigsmile]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

a, sedan några år tillbaka. Eller ja, min nuvarande har jag visserligen bara haft i två år, men ja, jag har sedan några år tillbaka haft MC i min ägo och kört när det varit säsong Dock är detta andra gången jag gör en långresa, fram tills förra året körde jag bara omkring i Sverige... fast 500 mil på tre veckor är rätt ok tycker jag

coolt hurdan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidskon:

eller så spelar dom basket, INOMHUS

[cry]

där jag bodde för några år sedan körde de igenom lägenheten med mopeder ibland. undrar hur deras golv såg ut efter ett tag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

där jag bodde för några år sedan körde de igenom lägenheten med mopeder ibland. undrar hur deras golv såg ut efter ett tag.

allvarligt?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

allvarligt?[shake]

haha ja [sad]
altandörren och ytterdörren var alldeles mittemot varandra så det var tydligen kul att åka tvärs igenom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

haha ja
altandörren och ytterdörren var alldeles mittemot varandra så det var tydligen kul att åka tvärs igenom

haha landet asså[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

coolt hurdan?

Va? Vadå hurdan?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

haha landet asså[blush]

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Va? Vadå hurdan?

motorcykel1!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

motorcykel1!!!

Va? Menar du vad jag har för motorcykel? Eller hur den är att köra? Eller va?[confused]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Va? Menar du vad jag har för motorcykel? Eller hur den är att köra? Eller va?

jaaamen precis, typ såndär japansk jättesnabb, lr nån gammal fin, eller sådär liks?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

typ såndär japansk jättesnabb, lr nån gammal fin

Haha, en liten blandning faktiskt. Eller ja, 94 är väl iofs inte jättegammalt, men... Identisk med denna (Kawasaki VN-15)

Image
Förutom att jag inte har dom där gula reflexerna vid framhjulet. Och jag har sadelväskor bak till på min. Och ryggstödet för passagerare är högre. Och jag har en stor fet jävla ruta som alla tycker ser förfärlig ut - något jag skiter i, med tanke på dess effektivitet. Alla insekter jag slipper på visir och jacka... för att inte nämna att jag bara blir blöt från armbågar och utåt om det skulle börja regna.

Men förutom dom detaljerna är den identisk utseendemässigt.

Har faktiskt bild på min, men jag tänker inte länka nåt av mina facebookalbum (eller bilder) hit[no-no]

[love]


   
SvaraCitera