Aviseringar
Rensa alla

Grannar!


Säger hej och svarar på tilltal [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Säger hej och svarar på tilltal [crazy][crazy][crazy]

gulli granne!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner inte mina grannar.
En har bjudit oss på äpplen och piroger.
Mitt emot oss bor en äldre dam som ibland strosar runt i clownperuk. Hon verkar skön. Eller typ schizofren, men jag tror på det första.

Finns en läskig gubbe i samma uppgång också. Jag tror inte han kan svenska, han hälsar iaf inte ens på en när man hälsar på honom. Han går med rullator och stirrar SKITARGT på en när han kryper förbi. Är lite rädd för honom 🙁


   
SvaraCitera

framtidstron lever:

En har bjudit oss på äpplen och piroger.

Party hard


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Är lite rädd för honom 🙁

Vill instinktivt para ihop honom med clowntanten! De är nog ensamma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vill instinktivt para ihop honom med clowntanten! De är nog ensamma.

Åh, jag har inte tänkt tanken! Men det vore ju asbra!
Då blir han nog gladare. Hon måste ju va en glad tant som går runt med clownperuk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Åh, jag har inte tänkt tanken! Men det vore ju asbra!
Då blir han nog gladare. Hon måste ju va en glad tant som går runt med clownperuk

Jag är så bra på sådant! Borde starta en kontaktförmedling.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahahahah typiskt svenskar. sociofoba psykopater hela gänget.

fu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

grannar

Min fd granne var ingen höjdare, han var en alkoholist som gillade att spela på sin tramporgel när andan föll på, gärna på nätterna. Han hade en liten hund som hette Madonna. Ett tag efter hon dött såg jag en uppstoppad hund i köksfönstret som var rätt lik Madonna, men så illa kunde det väl inte va tänkte jag . Fsat sedan berättade han att han stoppat upp henne. Han kunde även ringa på och bjuda på karameller och fråga om jag ville komma in och se på På Spåret med honom. Han var hm 65 kanske.
Vänta jag kan visa bild hur fint han gjorde på balkongen till jul, nåt trevligt uppstoppat djur här med.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

=/varför går det inte att ladda upp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ingen relation till mina grannar
men pappa har! och vår ena granne brukar köra med snöslunga på våran vahettere... gång till huset liksom, på vintern [blush] och dom kan hjälpa varandra med bilarna om dom krånglar osv [party] och såna sakeeer


   
SvaraCitera

lillaigel1:

http://grymtoxe.bilddagboken.se

lillaigel1:

grymtoxe.bilddagboken

lillaigel1:

bilddagboken

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar säga hej till mina grannar och le jättemycket.
Öppnar ytterdörren åt dem också.

Här hemhemma så brukar jag mest heja på grannen och hans son när de är ute och arbetar på gården. Mamma och pappa pratar mer med dem.
Vet även att grannsonen brukade vara här mycket när han var liten och leka med mina storasyskon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en annan granne som kommer hit och vill ge oss blommor eller svamp ibland.
Hon har även tagit över minst en av våra katter genom att ge den mat... Fast det har inte gjort så mycket. Bara katten mår bra så.
(skulle inte vara okej om hon gjorde så nu när vi bara har en katt och det är min bästa vän i världen... men förut hade vi kanske fem katter och hon lockade bort den som började känna sig utstött, så det kanske var lika bra)


   
SvaraCitera

Blitzen:

Bankar på min vägg om jag har för hög musik eller när jag spelar bas. Varje dag. Får en massa mördarblickar [cute]

fan vad jag hatar människor som helt saknar respekt för sin omgivning...

Spöstraff på det.


   
SvaraCitera