Aviseringar
Rensa alla

Grannen ^^


Ämnesstartare

Femton år, oskuld, knappt några kompisar ochatt bo så långt utanför staden, med bara en granne var inte något nöje. Johan kände sig verkligen misslyckad. Det enda nöje livet hade att erbjuda var kvällarna. Då satt han med ivriga händer och chattade med folk från hela världen långt in på nätterna. Nätterna var hans fristad.

Fan vad melodifestivalen var tråkig. Han bara inte orkade sitta två timmar med familjen till i tv-soffan.
”Jag går upp och lägger mig”, sa Johan och reste sig upp.

Trappstegen var korta och snart var han uppe på sitt rum. Han la sig på sängen och började sakta klä av sig sina sommartunna kläder. Han drog en hand genom det silkesblonda håret och tog sakta av sig sina vita tajta boxershorts. Johan var vacker där han låg naken i sin säng. Händerna smekte sakta över de spända låren och vandrade upp mot den stora och präktiga kuken. Könshåret var kolsvart men inte fullt så tjockt. Johan kastar en blick mot fönstret som är vänt mot grannsonens rum. Någonting rör sig där inne och Philip, grannsonen kommer in.

Philip är naken och har en stort och svulstigt stånd. Johan ser genom fönstret hur Philip börjar runka sin kuk. Det ser härligt ut och Johan känner hur sin egen lem börjar ett svälla.

Nu ligger Johan där med världens stånd och ser hur sin granne står och hårdrunkar. Plötsligt känner Johan en blick på sig. Det är Philip som hr upptäckt honom. Först försöker Philip skyla sig men sen blir han mer avslappnad. Han pekar med ett finger på sin kuk och med det andra på Johans trädgård. Johan förstår direkt. Han sätter på sig en skjorta, ett par shorts och ett par flipflops och springer sedan ut i sommarnatten

"Hej du tjuvkolare", säger Philip med viss ironi när de möts nere vid staketet. "Du får straffa mig", Johan förtsätter på samma linje. De ser varandra i ögonen och sedan kysser de varandra. Först lite lätt, men sedan kör tungorna sitt eget race. "Kom", Johan tar Philip i handen och leder honom bort mot sin gamla lekstuga, som inte använt på åratal.

Philip som bara har en morgon rock på sig klär av sig lätt. Johan trycker Philips kropp mot sin och de känner båda hur kukarna sväller i takt till varandra. Johan böjer sig ner och ser kuken i närbild den är fantastiskt stor och underbar.

Johan tar det lena ståndet i sin hand och masserar det lätt. Han för sina läppar mot kukhuvudet och suger in det i munnen. Det kans fantastiskt och från PHilip hörs ett kvävt skik av njutning. Johan trycker in lite till och samma sak händer med Philip. Nu öppnar Johan upp sina käkar och trycker in kuken i munnen till roten. Philip skriker nu till för tredje gången och denna gång med kraft. Johans tunga urskiljer en svag smak av sälta i munnen, det ärgott. Försatsen gör att han sugar snabbare, hårdare och bättre.

Philip känner atrt han behöver omväxling så han inte kommer med den orgasmen som snart är på väg. "Får jag knulla dig Johan", Philip frågar med en viss orolighet i rösten. "Okej!", Johan drar ut den nu våta kuken ur munnen och svarar snabbt, man märker hur Philip nu slappnar av. Johan lägger sig ner på golvet och Philip begraver sitt ansikte precis under pungen. Han börjar slicka med raska tag ner mot hålet. Plötsligt tittar han upp och säger "Rakar du dig Johan?", Johan svarar att han gör det och ett leende sprider sig över Philips läppar. Han böjer sig ner igen och för sina läppar mot den ljusrosa trånga pojkfittan. Det börjar rinna ur den nu.

"Jag tror att du är redo nu", säger Philip. Han tar upp den stenhårda kuken och placerar den mot den välkommnande öppningen. Philip vill tränga hela vägen in på första försöket, om han sedan kan få Johan att stöna av njutning blandat med smärta är han nöjd. Kuken glider lätt in med ett skönt trångt motstånd. Johan kvider och Philip stannar upp ett tag innuti Johan. Först när Johan ber om mer så kommer Philip på att han har världens sexigaste granne framför sig, detta gör honom kåt och eggar honom att fortsätta den hårda behandlingen. Kuken glider ut och in i ett snabbt tempo, Johan är så trång så att safterna rinner runt kuken och ner på det hårda trägolvet. Johan smeker Philip över det hårda sexpacket. Det blir för mycket för den sprängfulla Philip. Han ska precis till att dra sig ur, då kommer Johan i en mest fantastiska orgasm han någonsin haft. Att det kunde vara så skönt med analsex. "Come on babe", skriker Johan och Philip drar sig snabbt ut. Som om Johan visste så sätter han sig upp och börjar suga, eller rättare sagt så munknullar Philip den fantastiskt sköna munnen.

Som ur explosion kommer Philip. Fyra hårda sprut med tjock krämig sperma fyller Johans mun. Den blir snabbt full och Johan sväljer med välbehag. Det är bland den godaste sperman i världen tror han. Sedan kommer floden. Philip har halv-skrikigt under hela orgasmen. Nu kan han äntligen slappna av och låter Johan svälja den ström av sperma som nu rinner ur Philips kuk.

Johan slickar kuken ren och smackar belåtet. Nu är han varken oskuld eller törstig. "Tack!", Johan kysser Philip en sista gång.


   
Citera

charlilover:

ser kuken i närbild

x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lotus:

charlilover: ser kuken i närbild

x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

charlilover:

pojkfittan

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HazelEye:

charlilover: pojkfittan

ja, jag visste inte vad jag skulle skriva[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen som vill kommentera (och jag börjar bli paranoid och desperat)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

love skriv meer 🙂


   
SvaraCitera

Helt okej.
Hatar dock ordet pojkfitta och när man blandar in sånt här;

charlilover:

"Come on babe", skriker Johan

[smile]


   
SvaraCitera

lulz come on baby


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Helt okej.
Hatar dock ordet pojkfitta och när man blandar in sånt här;

charlilover: "Come on babe", skriker Johan

Jag håller med dig i varenda stavelse[smile] jag vet inte varför jag har skrivit dessa ord, det kommer aldrig att återupptas[wink]


   
SvaraCitera

Den var fin [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Caspian:

Den var fin

[bigcheers], nej men tack [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lulleliten:

love skriv meer 🙂

oj, här har man inte varit inne på länge och sett att du kommenterat. Men- tack så underbart och jag ska nog kunna skriva mer. Puss[love]


   
SvaraCitera

charlilover:

text

ja skriv mer. men lite mer detaljerat av vad personen/personerna känner. då blir det nog ännu bättre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn1per:

ja skriv mer. men lite mer detaljerat av vad personen/personerna känner. då blir det nog ännu bättre!

det kan jag då lova dig, jag plnarar att släppa ut något snart[love]


   
SvaraCitera