Aviseringar
Rensa alla

Grannfesten


Ämnesstartare

aaa de här är min första sexnovell så kommentera gärna konstruktiva saker och ta hänsyn till att jag aldrig gjort det här förut... [tard]

enjoy! [wink]

Hennes pappa skulle ha grannfest så Emily hade hållit sig inne på rummet större delen av kvällen och planerat att gå ut och kanske snylta några öl eller cider eller vad som nu kunde tänkas finnas där ute runt midnatt när de vuxna blivit fulla.

Hon låg i sängen och kluddade lite i matteboken. Egentligen var det meningen att hon skulle göra läxan, men det var jävligt svårt att koncentrera sig med trettio högljudda, alkoholpåverkade vuxna utanför fönstret.

Med en suck slog hon igen boken och reste sig från sängen. För någon timma sedan hade hon fixat till sig lite; lagom mycket sotsvart mascara, lite knullruffs och så ett nästan genomskinligt linne samt hotpants.
Kanske skulle hennes utseende hjälpa henne att tigga till sig lite dricka?
Emily hade inga problem med att förföra män för att få sin vilja igenom, i vilket fall. Hon var oskuld men trots det inte dålig på att flirta.

Klockan var bara elva, så hon gick ut till vardagsrummet för att slå sig ner i soffan och kolla lite tv.
Först när hon gått ända fram till soffan så blev hon uppmärksam på att vardagsrummet inte var tomt. I soffan låg deras granne Sven med en öl i handen och blicken fäst vid teverutan som visade hårdporr.

Emily stannade upp och glodde på honom. Sven var en brunbränd karl i 40års åldern med lätt ölmage, på gränsen till tunnhårig och ett i övrigt ganska attraktivt utseende.
En gång när Emily varit lite yngre så hade hon tappat kontrollen över sin cykel och kört in den i hans tomt.
Hon hade skrapat upp knäet och varit nära att börja gråta, när han kom ut och frågade henne hur det stod till och om han kunde hjälpa till.
Hon hade fått komma in till honom och han hade ringt hennes föräldrar så att de fick komma och hämta henne. Emily hade inte varit säker på om hon bara fått för sig något strunt, men när hon suttit i en av stolarna runt hans köksbord så hade han börjat massera hennes axlar på ett sätt som fått henne att rysa. Sedan hade hans hand glidit innanför hennes tröja lite lätt till kanten på hennes bh, men i samma stund hade det ringt på dörren och hennes pappa hade kommit in för att hämta henne.

Sen dess hade det varit Sven hon tänkt på varje gång hon suttit ensam hemma i sängen och tillfredsställt sig själv.

- Nejmen hej på dig gumman!

Sven vände blicken bort från tv:n och såg på Emily med ett snett leende.
Hon log tillbaka mot honom och gick och satte sig på kanten av soffan.

- Äsch inte ska du väl sitta ända där borta, kom och sätt dig med mig vetjag!

Sa han och klappade på soffdynan bredvid sig, som hans ben för tillfället upptog eftersom att han låg ner.

- Flytta på dig då så att jag får plats

Svarade Emily och förvånade sig själv. Hon hade tänkt gå tillbaka till sitt rum, men istället gick hon nu och satte sig bredvid Sven i soffan. Han hade inte ändrat ställning, däremot hade han särat på benen så att hon fick plats att sitta mellan dem.

Emily höll sig så långt till kanten som möjligt eftersom att hon inte ville nudda hans skrev av en olyckshändelse.

Sven slet inte blicken från henne medan han tog en klunk öl till och sen höll fram den till henne.

- Ska du ha?

Emily vände blicken mot honom och undrade hur mycket han hade druckit egentligen.

- Visst

Svarade hon sen och tog ölflaskan och drack. Det smakade äckligt. Rent ut sagt förjävligt. Hon kollade vad det var för alkoholhalt och förstod att hon inte tyckt om det när hon såg att det var en 7,5:a.

- tycker du en var för stark eller?

Frågade Sven med ett flin och klunkade i sig ännu mer.
Emily svarade inte utan såg på tv:en istället. Där stönade en man just medan en något yngre flicka girigt sög av honom. Emily rodnade lätt och kände att hon blev upphetsad av scenen.

- Här, lägg dig ner!

Sa Sven och grep tag i hennes arm och fick henne att lägga sig ner så att hennes huvud hamnade mot hans bröst och hennes rygg trycktes mot hans skrev.

Emily visste inte om hon inbillade sig, men hon tyckte sig uppfatta ett lågt stön från honom. Fast han kanske bara tyckte att ölen han återigen drack av var god?

Mannen i tv:en hade nu satt händerna om flickans huvud och tvingade henne att ta hans kuk så långt in i munnen hon kunde. Det såg nästan ut som om hon skulle kvävas, tyckte Emily. När han tog ut kuken ur hennes mun följde en tjock sträng av saliv med. Det svullna ollonet var kladdigt av hennes saliv och mannen smetade ut det i hennes ansikte med sin kuk.
Sedan förde han in den i hennes mun igen och började munknulla henne.

- Har du nånsin sugit kuk?

Emily ryckte till när Svens röst förde henne tillbaka till verkligheten. Hans ena hand hade smugit sig uppför hennes midja och mot hennes bröst. Förvånat såg hon ner på handen. Sven rörde sig inte. Han verkade vänta på någon sorts reaktion från henne, och när hon inte gjorde något klämde han mjukt till.

Emily kände en våg av upphetsning skjuta genom kroppen och ryckte till lite. Hon kunde känna någonting hårt i sin rygg nu och förstod att Sven också måste ha blivit kåt.

Hon kände hur han tog en av hennes händer och förde den bakåt, la den mot den hårda bulan mellan hans ben.

- Har du sugit kuk?

Svens röst var lägre nu, lite hesare och Emily lät sin hand lät dra över hans spända skrev ett par gånger.

- Nej

Svarade hon och gjorde inget motstånd när hans hand fördes innanför hennes tröja och upp mot pushup bh:n hon valt att sätta på sig idag.

- Vänd dig om.

Sa Sven plötsligt och grep tag i hennes fria hand och fick henne att vända sig om så att hon låg på mage och såg upp i hans ansikte. Sven smög upp sin hand innanför hennes tröja igen och fumlade upp hennes bh spänne och hans andra hand var vid hennes byxlinning.
Emily drog hjälpsamt in sin mage så att hans hand gled innanför byxlinningen och innanför hennes trosor.
Det kändes lite ovant att ha någon annans hand där.
Emily hade bara blivit smekt utanpå byxorna några gånger...

__[party]

Sven la fingertoppen mot fittöppningen och följde skåran ner mot hennes hål och sedan upp igen. Långsamt lät han fingret sära på fittan lite så att han kom åt hennes redan blodfyllda blygdläppar.
Han smekte lätt hennes klitoris och började massera genom att dra fingret fram och tillbaka i korta rörelser.

Emily särade ofrivilligt på benen och stönade lätt. Hon kunde känna att hon blev rejält våt och fittsaften rann ner i trosorna.
Efter någon minut kände hon att hon borde göra någonting tillbaka och hon drog därför långsamt ner gylfen till Svens jenas och knäppte upp knappen.

- Har du hållit i en kuk någon gång?

Frågade han och klämde på hennes rumpa med sin fria hand.

- Nej det har jag inte.

Svarade Emily sanningsenligt och kände sig nästan nervös för vad som skulle vänta innanför hans stramande kalsonger.

- Ta på den!

Beordrade Sven som blivit otålig och dragit ner kalsongerna själv. Emily märkte att hans andetag blivit tyngre och hon bet sig i läppen medan hon mätte hans kuk med blicken. Den var verkligen stor. Större än vad hon hört killarna i klassen skryta om att de själva hade. Plötsligt grep Sven tag i hennes hand och la den om sin kuk.

- Du vet hur man runkar av en man va? Nå, gör det då!

Emily visste inte vad hon skulle svara men inte motvilligt började hon runka honom. Sven stönade och hans fingrar gled ner från hennes klitoris mot hålet för att känna hur pass våt hon var. Emily ryckte nästan omärkligt till när Svens fingertopp plötsligt gled in i henne. Han grymtade nöjt när han kände hur trång hon var och han hade nästan svårt att få in sitt grova finger i henne.

Mannen på tv:en hade lagt tjejen mot ett bord och spottade på hennes anus och smetade ut sitt saliv med kuken, som han sedan förde in i henne. Kvinnan stönade och han började jucka fram och tillbaka.

Emily vände koncentrationen mot Sven och runkade honom snabbare. Hans ollon var rosaaktigt och fuktigt nu. Hon vände upp blicken mot Sven, som såg på henne och stönade igen.

- Jag vill att du tar min kuk i munnen nu Emily och du ska tycka att det är gott, förstår du?

Emily kände sig förvirrad. Sven hade verkligen tagit kontroll över situationen och han beordrade henne i hennes eget hem att göra som han behagade!

- Jag vet inte...

Emily drog sig bort från honom och satte sig på knä i soffan. Hon tog tag i hans handled och drog ut hans hand ur sina byxor och släppte hans ådriga svullna kuk.

- Jag tror jag ska gå tillbaka till mitt rum nu.

Sa hon bestämt och reste sig upp ur soffan. Svens ansiktsuttryck gjorde henne nervös. Han hade sett så arg ut på något sätt.
Emily skyndade tillbaka till sitt rum och hade just tryckt ner dörrhandtaget då hon kände Svens starka armar om sin midja och hand heta andedräkt i sin nacke.

- Du ska fan ingenstans!

Morrade han och tryckte in henne i rummet, smällde igen dörren bakom sig med foten och knuffade ner henne i hennes säng.
Emily kände en svag panikkänsla börja ta form när han sparkade av sig sina jeans och knuffade ner henne i sängen igen när hon försökte sätta sig upp.

- Ta av dig kläderna!

Beordrade han och gav henne en örfil. Emily bara gapade och kunde knappt fatta vad han nyss hade gjort. Sven, deras granne höll på att... våldta henne?! Och deras trädgård två våningar var full av människor och hennes egen mamma och pappa.

- Hjälp!

Skrek hon plötsligt men avbröts av Svens hand som trycktes mot hennes mun. Ingen hade hört hennes skrik. Musiken var för hög.
Emily kunde ingenting göra medan Sven drog av sig kalsongerna och sen hennes egna kläder.
Han tog tag i hennes långa hår och ställde sig bredbent framför henne.

- Nu suger du mig. Fattar du det?! Gapa ordentligt!

Väste han och väntade på att få ordern åtföljd. Emily öppnade munnen lite och formade den till ett o.

- Öppna den mer! Tror du att min kuk får plats där?

Emily såg att han var på väg att örfila igen, och hennes kind brände fortfarande efter det förra slaget så hon gjorde honom till viljes och öppnade munnen ordentligt.

Sven var inte sen med att trycka in sin kuk i hennes mun. Emily fick svårt att andas när han tvingade hennes huvud framåt för att hans kuk skulle åka så långt in som möjligt.
Just när hon trodde att hon skulle spy drog han ut den igen. Ollonet glänste av hennes eget saliv och kukskaftet var kladdigt.

- Bravo gumman

Berömde han och tryckte in kuken igen. Hans stånd var verkligen enormt, och han visste om det.
Han stönade när han kände förhuden dras tillbaka och hennes läppar omsluta hans kuk.
Efter några sekunder drog han ut den igen. En sträng av saliv följde med, och han smetade ut salivet i hennes ansikte med sitt ollon som de gjort på tv:n.

Emily kunde inte göra annat än ta emot när han började smeta ut hennes eget saliv i hennes ansikte. Sven spottade henne sen på kinden och smetade ut sitt eget spott i hennes ansikte, innan han tryckte in kuken i hennes mun igen och långsamt började munknulla henne.
Emily grep tag i hans lår för att känna att hon hade nån kontroll över situationen, men det hade hon inte för Sven var mycket starkare och han tvingade hennes huvud fram och tillbaka.

När hon återigen trodde hon skulle kvävas, drog han ut den svullna kuken och log mot henne.

- Det är bra! Då ska vi se om du kan jobba lite själv också.

Emily gapade stort när Sven tryckte in sin kuk i hennes mun. Hon förstod vad han menade med 'jobba själv' och började därför själv att dra huvudet fram och tillbaka.
Sven blev stående och stönade medan han långsamt smekte hennes kind som var alldeles blöt av saliv och rinnande mascara.

Efter en stund virade han in fingrarna i hennes hår igen och juckade fram och tillbaka medan han munknullade Emily grovt. Em kved och försökte vrida sig undan, men Sven höll henne stenhårt kvar i samma position tills han var färdig och drog ut kuken.

Sven drog några djupa andetag och lugnade ner sig. Han fick inte komma än!
Bestämt tryckte han ner henne i sängen och satte sig grensle över henne. Han kunde knappt vänta till att få låta sig omslutas av hennes trånga tonårsfitta.

- Är du min lilla hora, Emily?

Stönade han och runkade löst kuken precis ovanför hennes fitta, innan han tryckte sitt ollon mot hennes klitoris och drog det fram och tillbaka för att få henne att bli våt.

Emily visste inte vad hon skulle svara när Sven frågade om hon var hans lilla hora. Men när han började olla hennes klitoris kunde hon inte hindra sig själv från att bli upphetsad.

- Ja det är jag
stönade hon fram och kände ett pirr av nervositet när han slutligen la kuken mot hennes oskuld. Det var det här hon hade suttit och fantiserat om så många gånger; hur Sven tog hennes oskuld med sin tjugofem år äldre kuk.

När han slutligen smetat ut hennes fittsaft tillräckligt och bedömde henne tillräckligt våt, satte Sven sin kuk mot hennes oskuldsfulla öppning.
Han kunde känna den dra ihop sig lite lätt vid hans berörning och visste att hon var nervös.

- Min lilla hora du ska inte vara nervös för Sven!

stönade han och kramade hennes ena bröst i sin hand. Sedan började han långsamt trycka på mot hennes fitta.
Han stannade för några ögonblick när första biten var inne, och stönade när han kände henne krama om hans ollon.
Han kunde inte minnas att han någonsin tagit någon som var så här trång!

Sven blev bara med upphetsad av tanken på åldersskillnaden. Hennes lilla tonårsfitta var hans!

Emily drog ett hastigt andetag när Sven började tränga in i henne. Efter bara en kort bit stannade han, och hon kände nervositeten rinna av sig medan han fortsatte att krama om hennes bröst.
Omedvetet förde hon ner en hand och började massera sig själv medan hon väntade på att han skulle fortsätta.

Sven la märke till hur Emily började stimulera sig själv och han kände hur hon vidgades och verkade redo att ta emot honom.
Med ett stön i välbehag tryckte han sig in i henne och tog hennes oskuld, var nära på att spruta redan.

Han förblev still några ögonblick och lugnade ner sig innan han satte igång att jucka. Först tog han det försiktigt men sedan tog upphetsningen i överhand och han tryckte sig in i henne långt, drog sig ur halvvägs, in igen, ut, in igen. Ljudet av hur hans pung klatchade mot hennes rumpa eggade honom ännu mer och han stönade.

- Du ska komma samtidigt som mig, förstår du din lilla hora ?!
beordrade han ansträngt.

- Ja
Emily ryckte till när Sven gav henne en oprovocerad örfil men vågade inte protestera.
Efter någon minut kände hon de första välbekanta, krampaktiga vågorna leta sig fram genom kroppen och hon visste att hon var på väg att få en orgasm.

Sven kände hur Emily kramade åt om honom och han juckade snabbare. Plötsligt kände han att han var på väg att spruta, och han tryckte sig därför så långt in att hans pung tog emot, och kände hur han sprutade i samma stund som Emily krampaktigt började krama om honom och ge ifrån sig ett skrik i välbehag.

Emily tittade på Sven medan han drog sig ur henne och långsamt runkade ovan hennes mage medan hans kuk slaknade.
En svag stråle av vid vätska letade sig fram och droppade ner på hennes mage, och hon fångade upp det med fingret och slickade långsamt i sig det.

- I morgon kväll säger du att du ska sova över hos några kompisar, förstått?
Emily gav Sven en avvaktande blick och undrade vart han ville komma.

- Egentligen sover du hos mig. Och jag vill inte höra att du yttrar ett ord om detta din lilla hora, fattar du det? För annars kommer jag se till att göra livet jävligt obehagligt för dig!

Emily stirrade på mannen som just tagit hennes oskuld och nickade långsamt.

- Ja jag kommer klockan sex

Sa hon tvekande och undrade varför hon inte kände sig mer illa till mods över det här än vad hon gjorde.
För det gick inte att förneka att hon blev upphetsad av Svens sätt att bete sig mot henne.

- Riktigt så, gumman! du lär dig
Sa Sven nöjt och reste sig upp ur sängen och drog på sig sina kläder. Musiken utanför fönstret var fortfarande igång och den var nu så hög att den dränkte de vuxnas livfulla röster.

- Vill du ha en öl?

Vet att den blev lång...[confused] Men kommentera gärna andra konstruktiva saker än det faktumet, tack [bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Nej, fjantig.


   
SvaraCitera

felstavat:

enjoy! [wink]

Lampan?


   
SvaraCitera

Blä.


   
SvaraCitera

Stringburka:

Lampan?

[love]


   
SvaraCitera

.. Det låter inte så trovärdigt eller realistiskt men det är väl relativt bra för att vara en första gång sex-novell.


   
SvaraCitera