Aviseringar
Rensa alla

Gråta.


Ämnesstartare

Det här en gråt-tråd eller gråttråd eller en gråtande tråd, typ. Här diskuterar man allt som är med gråtande, grinande eller lipande att göra 🙂

Basic frågor:

Hur ofta gråter du?

När grät du senast?

Vad grät du senast för?

Börjar du lätt gråta?

🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Gråter nästan aldrig på riktigt, men jag gråter mycket inombords. Räknas det? Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EnSnubbe: Gråter nästan aldrig på riktigt, men jag gråter mycket inombords. Räknas det?

Ja det räknas för känner igen det. Kan typ inte gråta på riktigt men behöver det tror jag Ledsen


   
SvaraCitera
reben

varje dag, börjar gråta lätt, senast jag grät va dock igår pga trodde min pappa dött.

vilken emo tråd faktiskt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varje dag

en timme sedan

tänkte på mig sj

ja men är inte riktigt gråt så det är okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Ja det räknas för känner igen det. Kan typ inte gråta på riktigt men behöver det tror jag Ledsen

I know that feel bro! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: varje dag, börjar gråta lätt, senast jag grät va dock igår pga trodde min pappa dött.

vilken emo tråd faktiskt

Är det jobbigt? Och varför trodde du din farsa dog? 🙁

Haha lite men ibland är man på emohumör 🙂

EnSnubbe: I know that feel bro!

Mm är lite jobbigt 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gråter bara under filmer eller begravningar 

Grät senast på min mormors begravning 

Jag har svårt att gråta när jag mår dåligt, men till filmer rullar tårarna lätt


   
SvaraCitera

Gråter sällan. Trots att jag inte har mycket distans till känslor. Inget jag har valt. Det är bara så. Minns inte när jag grät senast eller varför. Jag har inte lätt till gråt alls. 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina: Jag gråter bara under filmer eller begravningar 

Grät senast på min mormors begravning 

Jag har svårt att gråta när jag mår dåligt, men till filmer rullar tårarna lätt

Filmer kan jag också gråta till, iaf om jag är ensam. Vågar inte annars 🙁 Minns när jag såg Hachi A Dogs Tale (hundfilm som var megasorglig) med familjen, fick komma på en ursäkt för att lämna för jag höll på att bryta ihop Rodnar
Synd att man inte har lättare för att gråta när man mår dåligt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur ofta gråter du?

Så det kommer tårar och ljud? mkt sällan numera. 🙁 

När grät du senast?

När jag var runt 14 år kanske. 

Vad grät du senast för?

Blev mobbad av massa osv

Börjar du lätt gråta?

Nej.. Det är som om jag har förgråtit mig, grät en massa förr när jag var mellan 6 och 14 år typ.. Dels för att andra var dumma mot mig, men jag var rädd för allt typ, kunde bli sjukt orolig när jag såg en ambulans med blåljus och börja gråta av det.. Idag kan jag inte gråta ens i situationer där man borde det so to speak, tänker framförallt på begravningar och vid dödsfall inom släkten osv.. alla fäller tårar, men jag sitter där som en känslokall jävla psykopat.. Ledsen Jag känner sorg tho, inombords. Får som en stor, värkande, orolig klump i magen liksom.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Filmer kan jag också gråta till, iaf om jag är ensam. Vågar inte annars 🙁 Minns när jag såg Hachi A Dogs Tale (hundfilm som var megasorglig) med familjen, fick komma på en ursäkt för att lämna för jag höll på att bryta ihop Rodnar
Synd att man inte har lättare för att gråta när man mår dåligt 🙁

aa man skulle nog må bättre av att verkligen gråta ut ibland


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Hur ofta gråter du?

Så det kommer tårar och ljud? mkt sällan numera. 🙁

Japp.

S3ON: Blev mobbad av massa osv

Mobbad? Gud vad hemskt 🙁

S3ON: Nej.. Det är som om jag har förgråtit mig, grät en massa förr när jag var mellan 6 och 14 år typ.. Dels för att andra var dumma mot mig, men jag var rädd för allt typ, kunde bli sjukt orolig när jag såg en ambulans med blåljus och börja gråta av det.. Idag kan jag inte gråta ens u situationer där man borde det so to speak, tänker framförallt på begravningar och vid dödsfall inom släkten osv.. alla fäller tårar, men jag sitter där som en känslokall jävla psykopat..  Jag känner sorg tho, inombords. Får som en stor, värkande, orolig klump i magen liksom..

Usch, sån är jag med. Känns som det är dåligt, man bör nog gråta ut lite ibland och bli tröstad. Man får jobba på det.

Zerafina: aa man skulle nog må bättre av att verkligen gråta ut ibland

Jepp tror jag med. Och bli tröstad! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I hurt myself today 
To see if I still feel 
I focus on the pain 
The only thing that's real 
The needle tears a hole
The old familiar sting 
Try to kill it all away 
But I remember everything 

What have I become 
My sweetest friend 
Everyone I know goes away 
In the end 
And you could have it all 
My empire of dirt 
I will let you down 
I will make you hurt 


   
SvaraCitera
reben

patrick bateman: Är det jobbigt? Och varför trodde du din farsa dog? 🙁

ganska, pallar ej förklara


   
SvaraCitera