Aviseringar
Rensa alla

Gråter ofta i sömnen! varför?


Ämnesstartare

Jag gråter jätteofta i sömnen. Jag drömmer att jag gråter, vaknar storgråtandes och hela kudden är dyngsur. Hur pass normalt är det egentligen? Är det någon som känner igen sig?

Och.. är det någon som har en teori om varför man gråter i sömnen? Vill verkligen veta! [love]


   
Citera
Ämnesstartare

Gråta i sömnen? Aldrig någonsin hänt mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kanske håller in känsler för mkt o då passar din kropp på o få ut dom i sömnen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du har antagligen lite känslor som måste komma ut

är du ledsen?


   
SvaraCitera

svårt för oss att veta, men sunt verkar det ju knappast


   
SvaraCitera

Jag grater i somnen ibland, men jag patar i somnen ocksa och har ganska stora problem med mardrommar. Minns inte sista gangen jag sov en hel natt utan att dromma mardrommar. Kanske var nar jag var 13 eller nagot. Precis som med allt annat sa ar man ju olika helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galaxydazzle:

Precis som med allt annat sa ar man ju olika helt enkelt.

ja det är väl så.. endel pratar i sömnen, andra skrattar och vissa går i sömnen och jag gråter istället i sömnen. Inge mer med de 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

j0hannaa:

Inge mer med de 🙂

Vänta här, nu ska vi nog inte ta ut nån lättnad i förskott. Jag, som för övrig har stor erfarenhet av människor i kris, skulle vilja påstå att detta är ett symtom på något betydligt djupare än vad du kanske tror. Vad jag rekommenderar dig att göra är att imorgon ringa och boka tid hos en psykosyntesterapeut för vidare förståelse av denna förmodligen djupt ärrade själ som är din att leva med nlablalbldfh...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Res nullius:

Vad jag rekommenderar dig att göra är att imorgon ringa och boka tid hos en psykosyntesterapeut för vidare förståelse av denna förmodligen djupt ärrade själ som är din att leva med

Seriöst? 😮

Res nullius:

nlablalbldfh...

va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galaxydazzle:

Minns inte sista gangen jag sov en hel natt utan att dromma mardrommar. Kanske var nar jag var 13 eller nagot.

Låter jättehemskt! [sad][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

j0hannaa:

Seriöst? 😮

Jag är seriös. Jag är inte en tramsare inte.

j0hannaa:

va?

Afrikanska för "i evighetens evighet".

*Sänder kärlek och önskelyckande i massor* [love] (för det lär du behöva)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej ska följa ditt råd!

Tack [love]


   
SvaraCitera

j0hannaa:

Låter jättehemskt!

Jag har vant mig lite faktiskt. Har varit hos olika psykologer och lakare, testat lite olika somnpiller och sa, men det hjalper inte. Ibland nar det ar extra jobbigt sover jag bara varannan natt, men hoppas saklart att det ska forsvinna tillslut.


   
SvaraCitera

Om det är så att du är deprimerad eller bara har allmänt mycket problem hemma eller liknande och håller det väldigt starkt inom dig kan det vara så att de känslorna tas ut i sömnen då du inte kan kontrollera ditt humör så att säga.

Men mår du bra och är glad osv så har jag ingen aning om vad det kan vara... kanske längesedan du grät bra. Esch, jag vet inte vad det kan vara om du inte känner dig nere/deprimerad.
Hoppas det blir bättre! 🙂


   
SvaraCitera

Låter gulligt. [love]


   
SvaraCitera