Aviseringar
Rensa alla

Gråter under sex.


Ämnesstartare

Hej, jag ville bara veta ifall det är normalt att börja gråta under sex?
Det gör inte ont eller sådant, utan tårarna bara kommer så är man fullt upp i att gråta istället..
Jag är inte en sådan människa som skulle visa att jag är ledsen heller, så håller inne allt, men sen när det kommer till sexet så börjar det ibland såhära! o:
Är det någon som har samma problem?(:
Seriösa svar tack! [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Låter ju jobbigt, kanske det beror på att du blir så överväldigad. Har hört att det finns fler som upplever de fenomenet, kan bero på trauman, hormoner eller bara för att man blir så glad, glädjetårar.


   
SvaraCitera
höna

mja hade typ lite förr

du kanske frilöser några konstiga hormoner lr något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://www.mamashealth.com/sexualhealth/crysex.asp
http://www.teenhealthfx.com/answers/sexuality+sexual+health/sexuality+sexual+hea...

Men alltså, kom det bara tårar eller kände du dig överväldigad, lycklig, ledsen, förvirrad?

Att du håller inne med alla känslor låter ju inte särskilt lovande dock. Nån gång måste det komma ut, så bättre att släppa ut lite i taget än att allt kommer på en gång (t ex när man sexar).


   
SvaraCitera

Jag gråter bara av att inte få ligga.


   
SvaraCitera

RakatKadaver:

Jag gråter bara av att inte få ligga.


   
SvaraCitera

Var glad för att du kan det!


   
SvaraCitera

låter inte sådär jättebra
med tanke på att du själv skriver att du håller allt inne kanske du bör överväga att uppsöka kurator eller så för att försöka få ut lite av all skit du samlat på dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner du dig ledsen/annan negativ känsla eller är det gråt utan att det känns dåligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känn efter

bra gråt eller dålig gråt?

har du negativa erfarenheter av sex som kan få dig att bli ledsen under sex som inte är negativt? så hade jag i alla fall och grät, gör dock ej längre (inte under sexet i alla fall)

kan gråta för att det är RIKTIGT jävla bra också, och alla hormonerna ba BOUUWWWWWWWSCHH.


   
SvaraCitera

tkr du borde prata med ngn, kurator, skolsköterska, etc, om att du stänger in känslor. tror du mår bäst på lång sikt av det


   
SvaraCitera

Händer min flickvän med, men bara om hon rider mig under sex.Så jag och hon tror att jag kommer för långt in i henne och ja "frigör" hormoner eller något liknande så hon börjar gråta[ shake] Så kanske det är så att något liknande händer dig?[smile]

[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kvitto:

Så kanske det är så att något liknande händer dig?

Jo så kan det nog absolut vara, tack för alla svar! [bigsmile]


   
SvaraCitera