Aviseringar
Rensa alla

Gratis bekräftelse - take it, it's yours!


Ämnesstartare

Eftersom det är poppis med "Min uppfattning om dig"-stuket kör jag också en. Oavsett eventuella meningsskiljaktigheter så kommer jag att vara saklig, även de jag står allra längst ifrån ideologiskt sett har jag gott att säga om.


   
Citera
Ämnesstartare

soft 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nice


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du tråkigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

borde inte fråga 🙁

gör de ändå

Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad spännande!! oki säg då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kör 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du får hedern att vara näste man jag ställer upp i en sådan här tråd.


   
SvaraCitera
mynona

jag vet inte hur mycket uppfattning du har hunnit få på så kort tid, men varsågod! 


   
SvaraCitera

hit me


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken: borde inte fråga 🙁

gör de ändå

Varför borde du inte fråga? :- ) Du är en av de personer jag tycker allra bäst om på forumet. Du är oerhört trevlig och charmig, känns inte som om du skulle kunna skada en fluga. Är man på dåligt humör så kan man bara läsa en av dina vardagsbeskrivningar av vad som helst för att bli på bra humör. Jag tror att du uppfattar det som om folk har en sämre bild av dig än de faktiskt har - tro mer på dig själv. (PS. Du behöver inte prenumerera på houselistan HAHA)
Jag hoppas du lever ett långt lyckligt liv.

snoret: vad spännande!! oki säg då

Jag respekterar dig väldigt mycket, framförallt din mognad. Som du vet så tycker vi olika gällande ex. feminism, men du är aldrig otrevlig utan står bara för vad du tror på, utan att ta till hot och kränkningar.
Jag har bara träffat dig kort IRL en gång men jag uppfattar det som om att du har ett hjärta av guld. Jag uppfattar dig även som intelligent och "duktigare" än du själv kanske tycker/inser. Jag menar, du konkurrerar just nu om en praktikplats på UD, du är fan grym!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

?                    


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm: Jag respekterar dig väldigt mycket, framförallt din mognad. Som du vet så tycker vi olika gällande ex. feminism, men du är aldrig otrevlig utan står bara för vad du tror på, utan att ta till hot och kränkningar.
Jag har bara träffat dig kort IRL en gång men jag uppfattar det som om att du har ett hjärta av guld. Jag uppfattar dig även som intelligent och "duktigare" än du själv kanske tycker/inser. Jag menar, du konkurrerar just nu om en praktikplats på UD, du är fan grym!

Hjärta aw fniss tack!! hjärta av guld!! guuu! vad glad jag blev förväntade mig inte så fina grejer men åh tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm: Varför borde du inte fråga? :- ) Du är en av de personer jag tycker allra bäst om på forumet. Du är oerhört trevlig och charmig, känns inte som om du skulle kunna skada en fluga. Är man på dåligt humör så kan man bara läsa en av dina vardagsbeskrivningar av vad som helst för att bli på bra humör. Jag tror att du uppfattar det som om folk har en sämre bild av dig än de faktiskt har - tro mer på dig själv. (PS. Du behöver inte prenumerera på houselistan HAHA)
Jag hoppas du lever ett långt lyckligt liv.

ååååh RodnarHjärta
jättefint skrivet ju Gråter
tack så mycket!

och du med Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro: kör

Du är precis likt jag en gammal dinosaurie i dessa sammanhang. Du är överlägset den person jag "känt" längst av nuvarande aktiva användare. Jag tycker du är skön och väldigt påläst inom de ämnesdebatterna du engagerar dig inom. Men jag tycker att du ofta är passivt deltagande, d.v.s. du läser vad andra skriver och kommenterar sedan huruvida du gillar det eller inte, känns inte som att du skriver så jättemycket själv, om du förstår.
En skön i bakgrunden betraktande snubbe är helt enkelt mitt intryck. En snubbe man vill ta en öl och se på fotbollsmatch med.

Vehnk: du får hedern att vara näste man jag ställer upp i en sådan här tråd.

Vet faktiskt inte så mycket om dig, något av ett oskrivet blad. Aldrig sett dig innan jag började hänga här igen lite mer för ett par veckor sedan,  om du nu inte gått under annat nick tidigare. Vad som står klart efter min korta vistelse här är i alla fall att du är högintelligent. Du likt Mynona kör över folk som en ångvält i debatter med intellektet som vapen.
Din ton känns något kall och du är enligt min uppfattning här för den politiska debatten snarare än för gemenskapen. Inget fel i det såklart, fortsätt debattera!

mynona: jag vet inte hur mycket uppfattning du har hunnit få på så kort tid, men varsågod!

Precis som Vehnk är du otvivelaktigt högintelligent. Det faktum att du är väldigt påläst inom historia samt aldrig tar till ad hominem i debatter har fått mig att respektera dig väldigt mycket. Du kan kännas lite lillgammal/småmossig i ditt sätt att uttrycka dig, men jag har på senare tid sett lite mer lättsam charm sticka fram. Jag gillar dig.

honolulu: hit me

Tjena syrran i Islam, we go waaaay back ;);) Du påminner så mycket om Michelle (Emery). Ena sekunden så älskar man dig och andra sekunden så vill man strypa dig när du drygar, helt schizofrent. Du är helt klart en känslomänniska, vilket kan leda till att du ger dig på folk o.s.v. när de inte håller med dig men jag vet att du har ett hjärta av guld.
Du har ett sinne för humor och är ett energiknippe utan dess like.
Hade du tonat ned kaxigheten ett snäpp så hade du haft chans att bli gods gift 2 men, inshallah...


   
SvaraCitera