Aviseringar
Rensa alla

Gratis bekräftelse - take it, it's yours!


Ja tack


   
SvaraCitera

kör! du kommer säkert roasta sönder mig men jag är för nyfiken Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Props för bra populärkulturella referenser now do me


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ååååh blir nyfiken 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll: Ja tack

Först och främst så har jag nog drygat i onödan mot dig på Tiny, ber om ursäkt för det.
Precis som de andra som "recenserat" dig så är det svårt att få ett grepp om dig. Du tar inte så mycket plats. Om jag tidigare var helt neutral till dig så väger mätaren dock över mer åt gilla-hållet nu eftersom jag åtminstone uppfattar dig som väldigt avslappnad och ganska tolerant mot oliktänkande. En variant på Passaro som jag är mindre bekant med är nog den bästa beskrivningen jag kan komma med.
Kan det stämma att din flickvän står och vill debattera feminism med folk varpå du ropar "Nä Käring, kom hit nu så dricker vi blåbärsöl, äter pasta bolognese och lyssnar på hårdrock istället!"


   
SvaraCitera

Timmmmmmmmmm: Tjena syrran i Islam, we go waaaay back ;);) Du påminner så mycket om Michelle (Emery). Ena sekunden så älskar man dig och andra sekunden så vill man strypa dig när du drygar, helt schizofrent. Du är helt klart en känslomänniska, vilket kan leda till att du ger dig på folk o.s.v. när de inte håller med dig men jag vet att du har ett hjärta av guld.
Du har ett sinne för humor och är ett energiknippe utan dess like.
Hade du tonat ned kaxigheten ett snäpp så hade du haft chans att bli gods gift 2 men, inshallah...

hahah ger mig på folk Hjärta skippar kniven. vet ju att vi haft våra ups and downs, det kommer som ett paketpris med att gå waay back 😀 men vad fint, thanks man! haha kaxigheten alltså.. måste ju va lite av en challenge att få Gods Gift också, lr hur ;)))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat: kör! du kommer säkert roasta sönder mig men jag är för nyfiken

Kommer inte roasta sönder dig, men du är ett väldigt nytt ansikte för mig så jag har inte så mycket att säga! Det enda jag vet är att du är Sonias kompis som bott i Australien och precis gjort slut med sin pojkvän? Du ser söt ut i alla fall. Inte så mycket till bekräftelse kanske, får skicka en Aladdinask och en trisslott på posten, he he. Men du är säkert lika söt som Sonia! (Hoppas)

dazed: Props för bra populärkulturella referenser now do me

En ung Leif GW Persson. Du behärskar språket och uttrycker dig väl. Intellektuell, sofistikerad, finsmakare är mina intryck. Gällande musiksmak, politik och annat därtill så har vi inte så mycket gemensamt men jag har en relativt god bild av dig. Du kan ibland vara omoget föraktande/kränkande gentemot meningsmotståndare men överlag så är du en intellektuell gentleman.
Politik verkar viktigt för dig och då jag är "borgare" med invandringskritiska åsikter så kommer väl inte vi komma överens, men hade jag varit vänster så hade vi definitivt varit polare. Gillar ditt sportintresse, är själv ett megafan av NHL och det verkar du också gilla.

Carolineelisabeth95: Ååååh blir nyfiken 😀

Du påminner väldigt mycket om mitt ex, ja det säger ju inte dig så mycket såklart men ungefär; väldigt livsglada, positiva, duktiga i skolan, intelligenta men något naiva/oallmänbildade. Du känns som en person som har lätt för allt i livet.
Det märks att du inte är som den "gemene" UM:aren, jag tror du är lyckligare än många och det sticker nog i vissa människors ögon.
Du ser bra ut och jag delar på många punkter dina åsikter, även om jag i vissa fall är mer förstående för meningsmotståndarnas åsikter.
Jag gillar dig och tack för The Originals, gillar den bra mycket mer än TWD!

Fingerprints: Jag vill!

Vi har varit bekanta med varandra genom forumet länge, utan att känna varandra - du vet vem jag är, jag vet vem du är, men vi vet ingenting om varandra.
Du är mer vuxen än de flesta här i ditt sätt att föra dig, jag vet inte om det kommer i och med moderatorsrollen eller om du kanske är mer mogen naturligt. Jag tillåter mig själv att vara ytlig, du är snygg.
Eftersom du kicked my ass x2 i Quizkampen så vet jag att du är rätt så allmänbildad också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm: Vi har varit bekanta med varandra genom forumet länge, utan att känna varandra - du vet vem jag är, jag vet vem du är, men vi vet ingenting om varandra.
Du är mer vuxen än de flesta här i ditt sätt att föra dig, jag vet inte om det kommer i och med moderatorsrollen eller om du kanske är mer mogen naturligt. Jag tillåter mig själv att vara ytlig, du är snygg.
Eftersom du kicked my ass x2 i Quizkampen så vet jag att du är rätt så allmänbildad också.

Fint, tack så mycket 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet dock inte om jag är så mogen som du tror!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Vet dock inte om jag är så mogen som du tror!

Kanske inte IRL (int träffat dig), men du för dig mer moget än många här som sagt. Du känns mer vuxen, om man säger så. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Timmmmmmmmmm:

Kanske inte IRL (int träffat dig), men du för dig mer moget än många här som sagt. Du känns mer vuxen, om man säger så. Glad

Tar det som en komplimang. Haha, tack igen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

!!! Please !!! 

        : ) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle gärna också vilja veta, fast jag ej är i behov utav bekräftelser. Glad


   
SvaraCitera

Timmmmmmmmmm: Kan det stämma att din flickvän står och vill debattera feminism med folk varpå du ropar "Nä Käring, kom hit nu så dricker vi blåbärsöl, äter pasta bolognese och lyssnar på hårdrock istället!"

Nej det stämmer då inte.


   
SvaraCitera