Aviseringar
Rensa alla

GRATIS [love]


Ämnesstartare

stereo total:

Är iofs inte frukt, men den här också totally lovable [love]

åååhh!!1 [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oh, trevligt! Vad får jag? 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

omgomgomg vill ha kärlek i en morphad bild mellan dig och mig!

(och JA jag har kass hud + är fet just nu, skyller på höstdepression!)

picanom-picture-01-2010-10-05.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

:

åhh tack!! snäll du är blev bara bajsnödig av mina cashewnötter ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

omgomgomg vill ha kärlek i en morphad bild mellan dig och mig!

(och JA jag har kass hud + är fet just nu, skyller på höstdepression!)

Fan vad bra du såg ut, trodde du var skogsmulle med dreads och grejer. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Fan vad bra du såg ut, trodde du var skogsmulle med dreads och grejer. [y]

Är skogsmulle, har haft dreads. Opraktiskt.

Gillar dock mina ögon på den bilden, ser verkligen stolt, svensk och arisk ut. Nästan så man vill sparka negrer.


   
SvaraCitera

Sara Har Kiwi:

åååhh!!1 [love]

ihihihihi [love]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Gillar dock mina ögon på den bilden, ser verkligen stolt, svensk och arisk ut. Nästan så man vill sparka negrer.

Haha. Känner igen känslan. Man sitter där på bussen, kollar sig i spegeln, ser en och tänker att det vore jääävligt gött liksom... [wink][wink][wink][wink] Typ som att man blir sådär jävla hungrig när man ser en sån där marsvinsgris, eller vad de nu heter.

Dold text: Undrar om det är så Sming tänker på riktigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Oh, trevligt! Vad får jag? 😀

Vad vill du ha? 😀

Lounge fact:

blev bara bajsnödig av mina cashewnötter ändå

HAHAHA! [love]

Stringburka:

omgomgomg vill ha kärlek i en morphad bild mellan dig och mig!

ska bli!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

Vad vill du ha? 😀

Något du vill ge mig. Vilja är viktigt! Individuell vilja! Individer som gör val att hjälpa andra, det blir inte samma sak ifall man inte väljer att hjälpa någon. Då blir det oäkta och inte ett fritt val.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*kramar*[love][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Haha. Känner igen känslan. Man sitter där på bussen, kollar sig i spegeln, ser en och tänker att det vore jääävligt gött liksom... [wink][wink][wink][wink] Typ som att man blir sådär jävla hungrig när man ser en sån där marsvinsgris, eller vad de nu heter.

Jamenprecis! Och så måste man hitta en bra, stolt, undergiven etniskt svensk kvinna som kan föra ens rena gener vidare, så att vi får en stark ra... eh, folkgrupp. För jag är ju inte rasist.

BTW vad är en marsvinsgris? :S

Sara Har Kiwi:

ska bli!

yaaay!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Något du vill ge mig. Vilja är viktigt! Individuell vilja! Individer som gör val att hjälpa andra, det blir inte samma sak ifall man inte väljer att hjälpa någon. Då blir det oäkta och inte ett fritt val.

Nu vill t.om jag dela ut PK-priset och jag brukar inte vara mycket för att ta det ordet i munnen. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Jamenprecis! Och så måste man hitta en bra, stolt, undergiven etniskt svensk kvinna som kan föra ens rena gener vidare, så att vi får en stark ra... eh, folkgrupp. För jag är ju inte rasist.

Ja exakt. Och man måste ju slå henne ibland men det är för hennes eget bästa. Ibland blir hon sådär jobbig och vill prata känslor t.ex. [shake]

Stringburka:

BTW vad är en marsvinsgris? :S

Amen typ en gris med ett marsvinshuvud. Vet ej vad de heter men de ser helt sjukt goda ut, plus att de är världens sötaste djur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Ja exakt. Och man måste ju slå henne ibland men det är för hennes eget bästa. Ibland blir hon sådär jobbig och vill prata känslor t.ex. [shake]

Mjo men precis. Får fan inte släppa'na utanför dörren, du vet hur fruntimmer är. Ge dem ett finger så tar de hela armen.

Rödingajävel:

Amen typ en gris med ett marsvinshuvud. Vet ej vad de heter men de ser helt sjukt goda ut, plus att de är världens sötaste djur.

[shake]
Är fortfarande såpass mycket hippie att jag inte tycker att djur ser goda ut, i allmänhet. Söta är en annan femma.
Vill dock äta en fé. Har hört att de smakar som godis.


   
SvaraCitera