Aviseringar
Rensa alla

Gratis Media Player?


Ämnesstartare

Hej hej, Är det någon som kan tipsa en bra media player som är gratis och funkar till Windows 7.
Vill inte ha Windows media player som svar tack[love]


   
Citera
Ämnesetiketter

vlc


   
SvaraCitera

winamp
vlc


   
SvaraCitera

alla är gratis om man besöker rätt sidor![blush] ne, men vlc är bra!


   
SvaraCitera

PixPoxy:

Windows media player

i win7 är asbra ju [shake]


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

i win7 är asbra ju

tar ej alla format!![no-no]


   
SvaraCitera

mediaplayer classic? men Windows media player med ordentliga koderpack är bäst för att spela video på. men ska du spela musik så winamp


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

tar ej alla format!!

alla utom typ quicktime och h264 [shake] därför kompletterar man wmp med CCCP. Då tar det alla format, yay.


   
SvaraCitera

qazedctgb:

ska du spela musik så winamp

Sjukt bloated ju.

Älska Billy [love]


   
SvaraCitera

Gillar:

vlc för långfilm och dylikt för att den tar nästan allt och är allmänt bra och så.

mplayer för att den tar allt vlc tar och lite till verkar det som + att den är jävligt nice utan GUI. allting har nice genvägar med knapparna osv. Bästa att kolla porr i [blush]


   
SvaraCitera

Stringburka:

Bästa att kolla porr i [blush]

VLC funkar bra i det hänseendet med. [blush]


   
SvaraCitera

hugrmunr:

VLC funkar bra i det hänseendet med.

tycker inte det för jag i alla fall brukar hoppa runt lite i porren orkar inte se allt sugande och all penetrering och gör man det så hänger windows mediaplayer med väldigt mycket bättre.


   
SvaraCitera

hugrmunr:

VLC funkar bra i det hänseendet med. [blush]

Gillar den inte alls för att kolla på porr. När jag laddar ner porr brukar det vara för direktbruk, och vill således kolla innan hela filen laddats ner. WMP klarar det inte alls, vlc klarar det dåligt, mplayer klarar det rätt bra.

Dessutom vill jag inte behöva använda musen när jag wankar (det är sånt kvinnor gör), då är det skönt att ha allting på lättillgängliga kortkommandon. Visst går det att ställa in i VLC, men deras snabbknappsspolning är cepig ifråga om hur mycket den hoppar. "very short" är för kort och "short" är för lång för den kortaste, t.ex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack[love]


   
SvaraCitera

Stringburka:

Dessutom vill jag inte behöva använda musen när jag wankar (det är sånt kvinnor gör), då är det skönt att ha allting på lättillgängliga kortkommandon.

Det kvittar väl ändå om man använder mus eller tangentbord? Oavsett så måste du ha en hand ledig liksom. Men ok, får väl ta och prova mplayer då. [cry]


   
SvaraCitera