Aviseringar
Rensa alla

gratis preventivmedel?


Ämnesstartare

Finns det någon som vet vart man kan få tag på massa kondomer? Jag har hört massa gånger att ungdomsmottagning ger gratis kondomer men jag behöver väldigt många att jag slipper vända mig till ungdomsmottagning ofta. Eftersom jag inte vill riskera att en partner blir gravid osv. Detta är jag väldigt noggrant med och jag är väldigt beroende av kondomer. Låter konstigt jag vet jag behöver liksom en hel låda med tusen kondomer eller njaa snarare, men jag behöver skitmånga förpackningar iallafall. Kan man få tag på flera stycken någonstanst? Jag orkar inte betala flera hundra kr för så många kondomer heller. Någon som vet något ställe som ger massa?


   
Citera

Besök närmsta bastuklubb?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plejadisk Panda:
Besök närmsta bastuklubb?

försöker du att vara rolig eller?


   
SvaraCitera

Bor du i Norrland finns  https://gratiskondomer.nu/, men de skickar inte hur många som helst
Ungdomsmottagning är nog bästa stället att vända sig till
Annars finns det inte så många alternativ annat än att punga ut och köpa - antingen på nätet eller i butik. Kondomer kostar pengar att göra, och det finns inte obegränsat med skattepengar för att finansiera dina kondomer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå bara till närmsta ungdomsmottagning och ta alla som finns. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå köp från apoteket om du behöver  Tumme ned


   
SvaraCitera

Ska du ha dina gratis kondomer verkar det tyvärr luta åt den där bastuklubben ändå hörru. Bara att 'suck it up', som de säger där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plejadisk Panda:
Ska du ha dina gratis kondomer verkar det tyvärr luta åt den där bastuklubben ändå hörru. Bara att 'suck it up', som de säger där.

du kan åtminstone förklara nästa gång vad bastuklubben är för något. inte alla som vet vad det betyder hörru.


   
SvaraCitera
time
 time

Jag förstår inte riktigt, från UM kan du ju ta minst tio kondomer gratis åt gången och det räcker för tio sexsessioner. Använder du dubbla kondomer eller vad är det som gör att du inte kan ha en normal konsumtion?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Jag förstår inte riktigt, från UM kan du ju ta minst tio kondomer gratis åt gången och det räcker för tio sexsessioner. Använder du dubbla kondomer eller vad är det som gör att du inte kan ha en normal konsumtion?

Han kanske ligger 10 gånger om dagen? Rullar ögonen


   
SvaraCitera
time
 time

PWr:

Han kanske ligger 10 gånger om dagen? Rullar ögonen

Och då är det väl bara att gå tillbaka till UM och hämta fler om så är fallet? Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köpte ett paket kondomer för ett tag sedan och fyfan vad dyrt det var?? Är regeringen så desperata att vi ska föda barn att de lägger en miljonprocentig straffskatt på dem? Ska köpa på svarta marknaden nästa gång. Eller ne, ska starta ett lantbruk, föda upp får och getter och sedan använda deras tarmar som man gjorde förr i tiden, det blir förmodligen billigare. Ska aldrig knulla igen i hela mitt liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Och då är det väl bara att gå tillbaka till UM och hämta fler om så är fallet? Rullar ögonen

Ja absolut, jag har inte sagt något om det. Dock ville han ju slippa gå dit ofta och det är förståeligt.


   
SvaraCitera
time
 time

PWr:

Ja absolut, jag har inte sagt något om det. Dock ville han ju slippa gå dit ofta och det är förståeligt.

Jag tror inte det är särskilt sannolikt att ts ligger tio gånger om dagen varje dag och därför kvarstår ju frågan om varför en "normal" konsumtion inte fungerar.

Vill man ha gratis kondomer så är det liksom UM och liknande som gäller, och då innebär det att man måste gå dit rätt ofta, om man nu gör av med minst tio om dagen - eller så köper man ett storpack, vilket kostar pengar.


   
SvaraCitera

Finns ju 20-pack på Apoteket för typ 70 spänn. 


   
SvaraCitera