Aviseringar
Rensa alla

Grått hår ! Hjälp ? ,p


Ämnesstartare

jajaj , nu ska jag berätta om mitt stora problem..

well well, jag har iallafal tonat håret kanske 10 gånger eller mer, alltså.. ja, sen har jag försökt få ljusare med att bleka slingor, & jag har alltså inte tonat det på ca 6 månader.

Har egetligen ljusbrunt hår, sen blev det ju bara mörkare & nu ligger den väl på min vanliga " vinterfärg " då mitt hår alltid blir mörkare på vintern.

Men när jag kollar så växer det ut "grått" ! eller iallafal, ljusblondgrått hår uppe i botten :S Det har kommit säkert en halv centimeter ut , eller mer.. ;O

Undrar vad det är ? Varför är det grått ? Jag är 13, haha. Varför skulle jag bli gråhårig då ? ;o [tard]


   
Citera
Ämnesetiketter

Har du onanerat mycket? Är ett välkänt faktum att gråhåren kommer några decennier för tidigt då. [no-no]


   
SvaraCitera

fistforfight:

Har du onanerat mycket? Är ett välkänt faktum att gråhåren kommer några decennier för tidigt då. [no-no]

What he said.


   
SvaraCitera

Det är troligtvis ej äkta grått hår, utan kall ljusbrun/mörkblond.


   
SvaraCitera

Skrämd av en kvist:

Det är troligtvis ej äkta grått hår, utan kall ljusbrun/mörkblond.

What he said.


   
SvaraCitera

Skrämd av en kvist:

Det är troligtvis ej äkta grått hår, utan kall ljusbrun/mörkblond.

What he said.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kanske har den där spännande sjukdomen där man åldras jättefort och typ blir downspensionär vid 8 bast.

Du har nog bara inte märkt det än. 13, du kan ha ett par prime years kvar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Du kanske har den där spännande sjukdomen där man åldras jättefort och typ blir downspensionär vid 8 bast.

Haha, ahaja. Det verkar ju vara realistiskt. ;p


   
SvaraCitera
jonta

Mmelinda:

Haha, ahaja. Det verkar ju vara realistiskt. ;p

har du börjat kolla på spåret, handla med enkronor i affären och börjat äta myclet plommon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mmelinda:

Haha, ahaja. Det verkar ju vara realistiskt. ;p

Man vet aldrig. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jonta:

har du börjat kolla på spåret, handla med enkronor i affären och börjat äta myclet plommon?

Haha, jag hatar på spåret .. Men enkronor fungerar väl ännu, va ? & plommon har aldrig vart min sak så, höhöh.


   
SvaraCitera
jonta

Mmelinda:

Haha, jag hatar på spåret .. Men enkronor fungerar väl ännu, va ? & plommon har aldrig vart min sak så, höhöh.

Enkronor fungerar, men alla vet att gamlingar envisas med att ha en hel påse med enkronor de ska betala med när de är i affären, så att kön tar extra lång tid.
Om du är sån så är du värd gråa hår [cheers]


   
SvaraCitera

Mmelinda:

Undrar vad det är ? Varför är det grått ? Jag är 13, haha. Varför skulle jag bli gråhårig då ? ;o [tard]

Min morsas naturliga hårfärg är grå så jag har haft det ändasen jag föddes, kanske någon i din släkt lååååångt tillbaka i tiden som har det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Min morsas naturliga hårfärg är grå så jag har haft det ändasen jag föddes, kanske någon i din släkt lååååångt tillbaka i tiden som har det?

grått, snarare råttfärgat då va?


   
SvaraCitera

Krillan:

grått, snarare råttfärgat då va?

vet inte vitgrått


   
SvaraCitera