Aviseringar
Rensa alla

Grattis Ceka92!


Ämnesstartare

tack!!!!! vad roligt att få en hyllningstråd när man grånar bort så här. Hjärta

stereo total:
gabby-gabrielle-the-greek-amazon-queen-2

congratz honey !!

ååh, vill se! Rodnar


   
SvaraCitera

Hade hon fått lika mycket uppmärksamhet om hon var en fet, ful tjej med glasögon och en missfärgad hy? Var ärliga 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:
Ceka fyller år, säg grattis!

Grattis Ceka Party

Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Veer.Smerdis:
Hade hon fått lika mycket uppmärksamhet om hon var en fet, ful tjej med glasögon och en missfärgad hy? Var ärliga 🙂

säger du att jag har en ful personlighet? Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis finis 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

denna subjektiva fulhet...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Veer.Smerdis:
Hade hon fått lika mycket uppmärksamhet om hon var en fet, ful tjej med glasögon och en missfärgad hy? Var ärliga 🙂

Alla stammisar får en grattis-tråd här, i princip. Oavsett utseende och storlek. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

Söt

Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte fel på att bära glasögon, att vara fet, att vara ful och att ens hy är missfärgad. Sluta skriv sådant, folk tar åt sig.

Veer.Smerdis:
Hade hon fått lika mycket uppmärksamhet om hon var en fet, ful tjej med glasögon och en missfärgad hy? Var ärliga 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Veer.Smerdis:
Hade hon fått lika mycket uppmärksamhet om hon var en fet, ful tjej med glasögon och en missfärgad hy? Var ärliga 🙂

Det där var bara onödigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Veer.Smerdis: Hade hon fått lika mycket uppmärksamhet om hon var en fet, ful tjej med glasögon och en missfärgad hy? Var ärliga 🙂

Byter vi ut hon mot han så passar det in på mig och jag har fått en tråd varje år så ja!
+

Fingerprints: Alla stammisar får en grattis-tråd här, i princip. Oavsett utseende och storlek.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grattiis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis!! 🙂


   
SvaraCitera

grattis power girl 


   
SvaraCitera

1000931_205024849665060_1570075807_n.jpg


   
SvaraCitera