misfits:Nja, vi kommer väl snarare få reda på lite om hur big bang gick till, titta närmare på vad som händer när partiklar krockar och hurvida det bildas små svarta hål när de gör det. Med mera.
Myksa:Svarta hål kommer de väl inte kolla efter? Det var väl bara några nojiga gubbar som var rädda för att de skulle bildas.
Kablash__:Vore coolt ifall dom kunde skapa ett litet svart hål och ta reda på vad det egentligen är osv osv.
Sånna där så kallade "maskhål" kanske får lite mer kött på benen.
Kablash__:Vore coolt ifall dom kunde skapa ett litet svart hål och ta reda på vad det egentligen är osv osv.
misfits:Jag läste att massor av barn har vart skiträdda idag för att de trodde att jorden skulle gå under
kvällstidningarnas fel såklart.
Myksa:Ja de vill veta vad sjutton gravitation är för något.
De hoppas hitta en liten partikel som de kan få kalla graviton. Ballt om de hittar dem och kan komma på hur man motverkar dem. Då kanske de efterlängtade antigravitationsbältena snart kommer...
TwiZtah:1+1 u = Ett svart hål som inte har någon inverkan på jorden whatsoever.
Fisk_den_tredje:Det är det värsta skit jag någonsin har läst, först skriver kvällstidningarna en del överdrivna artiklar om jordens undergång för att skrämma folk, och sedan utnyttjar dem det medium som de tror berör folk mest: nämligen barn för att skälla på sig själva, maken till horeri har jag sällan sett.
TwiZtah:Helt sjukt, man blir nästan arg på alla små jävla fjortisar som sprang runt idag och typ hade dödsångest över att jorden skulle gå under, INNAN MAN SÄGER NÅGOT SKA MAN TA REDA PÅ SAKER!
Detta hål skulle bli oändligt litet, principen med ett svart hål är ju att en stor massa blir en väldigt liten massa med väldigt hög densitet, som en stjärna. om man då krockar ett par protoner, 1+1 u = Ett svart hål som inte har någon inverkan på jorden whatsoever.
misfits:Det vore skitballt! Hoppas de kommer på det. Fattar inte varför folk klagar riktigt, sådan här forskning kan ju i det långa loppet gynna mänskligheten något enormt. Visst, det kostar en jävla massa, men hur ofta gör man sådanna experiment å andra sidan...
TwiZtah:Detta hål skulle bli oändligt litet, principen med ett svart hål är ju att en stor massa blir en väldigt liten massa med väldigt hög densitet, som en stjärna.