Aviseringar
Rensa alla

Grattis Fingerprints!!! [party]


Ämnesstartare

Ett grattis från mig [cute]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Grattis! WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Sant förlåt. Är nog fortfarande lite bitter för att du försökte göra mig blind men klart du är min favorit nu när du snart är äldre än vad jag någonsin varit =) Grattis!

haahha [love]

Anura:

Grattis! 🙂

Ganon:

Grattis

Myksa:

Grattis

Myksa:

Grattis

AndersLkpg:

Grattis!

davvelito:

Ett grattis från mig

SLCD:

Grattis! WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

WÖÖÖÖÖÖÖÖÖ TACK ALLA
ALLA ALLA


   
SvaraCitera

WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ​ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ​ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Dold text: å grattis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grattis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis Fingerprints! [smile] Ha en skön dag!

isola:

grattis!!!!!!!!!!!!! fira genom att leka

Är lite förvånad över att det inte kom en snopptårta från dig. Är du lite ur fas eller vad händer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ​ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ​ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ​ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ​ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ​ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ​ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ​ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Dold text: TACK DU

Hjärtlös:

grattis!

- Razorblade -:

Grattis Fingerprints! Ha en skön dag!

TACK [cute][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis brudjävel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Grattis brudjävel

tack manjävel!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

tack manjävel!

Ha en jävla bra födelsedagsjävel nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ha en jävla bra födelsedagsjävel nu

Jag jobbar på det, men det är så jävla mycket fix så kommer va trött klockan åtta. WÖÖÖ MEN JAG KÖR ÄNDÅ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image
ha den äran grattis ha kul osv 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tar för givet att du är för full för att läsa vad jag skriver. så istället för att gratta så ger jag dig en fakta istället.

Visste du att en flodhästhanne måste uppnått hela 35 år för att få leda en flock?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Jag jobbar på det, men det är så jävla mycket fix så kommer va trött klockan åtta. WÖÖÖ MEN JAG KÖR ÄNDÅ

WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gratulerar!


   
SvaraCitera