Aviseringar
Rensa alla

Grattis Jungman!


Ämnesstartare

Det finns ingen anledning att bli mer än 25 år gammal, vid det laget är den ungdomliga naiviteten död och man är så känslomässigt utarmad av alla tragedier och misslyckanden att man inte kan känna någon genuin glädje längre, ens liv efter den punkten går ut på att försöka hålla sig levande mellan alla katastrofer som konstant sker, människor i ens närhet dör av i drivor, man är alltid stressad över att hinna med poänglös byråkrati i ens liv och man inser att alla drömmar och planer man någonsin haft aldrig kommer att bli av, man har nått sin absoluta topp och kan inget göra annat än att slå sig ner där och försöka låtsas att det är någon form av självändamål att upprätthålla ett status quo så gott det går.

ok, blev lite längre än vad jag hade tänkt mig, de två första meningarna skulle ha räckt. I alla fall så är jag nu äldre än Jimi Hendrix och Janis Joplin någonsin blev.


   
Citera

hipp hipp...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis jung. Kram! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gratulerar på din dag Jungman!


   
SvaraCitera

grattis!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HjärtaHjärtaHjärtaHjärta massa massa kärlek t dig jungman!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis grattis ! Mycket glad


   
SvaraCitera

image_47.jpg


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

ccba83c11961833585120f894f4c6141.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis Party


   
SvaraCitera
time
 time

Grattis igen, vad trist att du inte gillade vår vlogg men hoppas du gillade vinsten och att du har haft och får en fortsatt fin dag. Det är visst värt att fortsätta efter 25. Min mamma brukar säga att hon hade sina sämsta år fram till att hon fyllde typ 30 och sen blev det gött på riktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gratz


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis grattis till ett år äldre på denna jord 🙂


   
SvaraCitera
soviet

grattttttttiiiis pååååå födelsedagen Hjärta


   
SvaraCitera